Περιεχόμενο με μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό και προσαρμογή στο νέο ψηφιακό περιβάλλον για την ΕΡΤ

Περιεχόμενο με μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό και προσαρμογή στο νέο ψηφιακό περιβάλλον για την ΕΡΤ

Η δημιουργία περιεχομένου με μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό και η προσαρμογή στο νέο μιντιακό περιβάλλον αποτελούν τους κύριους στόχους της ΕΡΤ, πάντα σε συνδυασμό με την ανάδειξη της αξίας και της δημόσιας αποστολής της, ιδιαίτερα στην ενημέρωση, τον πολιτισμό και την κοινωνική προσφορά.

Τα παραπάνω επισημάνθηκαν από τη νέα διοίκηση της ΕΡΤ, τον πρόεδρο Κωνσταντίνο Ζούλα και τον διευθύνοντα σύμβουλο Γιώργο Γαμπρίτσο κατά τη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου.

Ο πρόεδρος της ΕΡΤ αναφέρθηκε στην κατάσταση που παρέλαβε η νέα διοίκηση και τόνισε πως τα εξωφρενικά ποσά που αποφασίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση να διατεθούν για την αγορά των αθλητικών δικαιωμάτων, κυρίως του ελληνικού ποδοσφαίρου, λειτούργησαν υπονομευτικά για την παραγωγή οποιουδήποτε άλλου προγράμματος, λέγοντας χαρακτηριστικά: «οι προηγούμενες διοικήσεις είχαν μετατρέψει την ΕΡΤ σε ΟΠΑΠ».

Ο κ. Ζούλας επισήμανε, ότι μία από τις πρώτες πρωτοβουλίες που έλαβε η νέα διοίκηση ήταν η αλλαγή στην εικόνα της ενημέρωσης με εκπομπές και δελτία Ειδήσεων που στοχεύουν στην ανάκτηση της πολυφωνίας και της αμεροληψίας δίνοντας βήμα σε όλες τις φωνές, χωρίς περιορισμούς, όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος. Πρόσθεσε, ότι με τη σύμφωνη γνώμη του πρωθυπουργού και του Προέδρου της Βουλής, η κάλυψη των κομματικών ομιλιών -μόνο τα τελευταία τρία χρόνια μεταδόθηκαν 389 από την ΕΡΤ- γίνεται πλέον αποκλειστικά από το κανάλι της Βουλής και την ιστοσελίδα της ΕΡΤ, βάζοντας έτσι οριστικό τέλος στην προβληματική πρακτική των συνεχών διακοπών του προγράμματος της ΕΡΤ που αλλοίωναν τη φυσιογνωμία και την ταυτότητα των καναλιών της.

Από την πλευρά του ο κ. Γαμπρίτσος παρουσίασε τον σχεδιασμό της νέας διοίκησης επισημαίνοντας ότι στις προτεραιότητές της βρίσκονται η ανανέωση του προσωπικού και ο σχεδιασμός εθελούσιας, η ορθολογικότερη κατανομή των πόρων σε πρόγραμμα και επενδύσεις, η οργανωτική δομή που ταιριάζει καλύτερα στο σημερινό περιβάλλον των τριών μέσων, η αποσύνδεση από το στενό δημόσιο τομέα και η αύξηση των ωφέλιμων οικονομικών.

Ανέφερε ότι η νέα διοίκηση μέσα στους τρεις πρώτους μήνες της θητείας της προχώρησε στον εξορθολογισμό του κόστους των αθλητικών δικαιωμάτων (SL1, SL2) εξοικονομώντας περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ, τη βελτίωση του ενημερωτικού περιεχομένου, την εκπλήρωση εκκρεμουσών οικονομικών υποχρεώσεων, εφάρμοσε την ΚΥΑ περί συμψηφισμών, επιδιώκοντας παράλληλα τη βελτίωση των οικονομικών όρων για τους εργαζόμενους, ενώ συνεργάζεται με τα αντιπροσωπευτικά σωματεία για μια νέα ΣΣΕ.

Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στην επικοινωνία με το κοινό και την προβολή της εταιρείας με σύγχρονες μεθόδους μάρκετινγκ. Με πλήρη αξιοποίηση των Νέων Μέσων, η επικοινωνιακή πολιτική της εταιρείας θα προχωρά σε επιλογή και προγραμματισμό περιεχομένου με βάση τις προτιμήσεις του κοινού και τη φυσιογνωμία των καναλιών της ΕΡΤ.

Όσον αφορά στο περιεχόμενο, έμφαση θα δοθεί στη μυθοπλασία και τον πολιτισμό, στο πρόγραμμα για παιδιά και νέους, καθώς και στην ενίσχυση της εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής. Το αθλητικό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει κυρίως μείζονος σημασίας γεγονότα (π.χ. Εθνικές Ομάδες, Ολυμπιακοί Αγώνες κ.ά.). Για την εξυπηρέτηση των παραπάνω στόχων παγιώνεται το προφίλ των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών, με κυριότερη αλλαγή τη μετατροπή της ΕΡΤ1 σε πολυσυλλεκτικό κανάλι, που εκτός από ενημέρωση θα περιλαμβάνει τη μυθοπλασία και τα σημαντικότερα αθλητικά γεγονότα. Επίσης, επαναπροσδιορίζεται ο σκοπός των Περιφερειακών Σταθμών της ΕΡΤ, οι οποίοι εκτός από τη ραδιοφωνική τοπική εκπομπή θα δίνουν τηλεοπτικό ρεπορτάζ για τις ειδήσεις. Σημαντικό ρόλο θα παίξει το πολυμεσικό περιεχόμενο της ΕΡΤ και τα υβριδικά κανάλια, με στόχο την προσέλκυση νεανικού κοινού εξοικειωμένου με τη μη γραμμική μετάδοση προγράμματος.

Η ΕΡΤ2 θα στοχεύει σε «ειδικά κοινά» με εκπομπές λόγου, τέχνης και πολιτισμού. Την ανάδειξη του αρχείου της ΕΡΤ και παιδικό πρόγραμμα. Η ΕΡΤ3 θα έχει ως επίκεντρο την περιφέρεια με εκπομπές πολιτισμού, εκπομπές για ειδικές πληθυσμιακές ομάδες και την περιφερειακή ανάπτυξη. Επίσης θα δοθεί έμφαση στη συνεργασία με τους βόρειους γείτονες. Η ΕΡΤ SPORTS θα στοχεύει στο κοινό που ενδιαφέρεται για το αθλητικό περιεχόμενο, με έμφαση στο μη εμπορικό περιεχόμενο, ενώ η ERT world θα μεταδίδει περιεχόμενο για τον απόδημο ελληνισμό, με ενημέρωση και επιλεγμένες εκπομπές της ΕΡΤ και στην αγγλική γλώσσα.

Τέλος ο οργανωτικός μετασχηματισμός της ΕΡΤ θα βασιστεί στην επικαιροποίηση του Στρατηγικού Σχεδιασμού και του πενταετούς Επιχειρησιακού Προγράμματος, με έμφαση στην ανανέωση του προσωπικού, τη λειτουργική αναδιαμόρφωση του υφιστάμενου οργανογράμματος, καθώς και τον εξορθολογισμό του μισθολογίου, με στόχο και την προσέλκυση στελεχών και εξειδικευμένου προσωπικού από την αγορά. Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα προχωρήσει το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου και η κάλυψη των όποιων οικονομικών εκκρεμοτήτων από την παλαιά ΕΡΤ.

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play