Εξελίσσεται καλά η υγεία του γνωστού παρουσιαστή
Στο σπίτι του θα αναρρώσει από εδώ και πέρα ο γνωστός παρουσιαστής Ανδρέας Μικρούτσικος ο οποίος νοσηλευόταν τρεις μήνες στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».
Την είδηση για το εξιτήριο έδωσε ο επίσης παρουσιαστής Γρηγόρης Γκουντάρας μέσω ανάρτησής του στο Twitter.
Θυμίζουμε πως ο κ. Μικρούτσικος δεν ήταν σε καθόλου καλή κατάσταση αφού χρειάστηκε να διασωληνωθεί.
Ο Γρηγόρης Γκουντάρας έγραψε:
«Και μία ευχάριστη είδηση… Μετά από 3 μήνες παραμονής στο νοσοκομείο και σκληρής μάχης ο Ανδρέας Μικρούτσικος ξαναγύρισε σπίτι του».
Δείτε επίσης: Τάσος Ξιαρχό: «Να ζητήσει βοήθεια» λέει η κοπέλα που στοχοποιήθηκε (vids)
- Σοκ για τον Άλεξ Σβάτσερ: Κινδυνεύει με τρίτη ποινή αποκλεισμού λόγω ντόπινγκ
- Αυξημένος κίνδυνος υπέρτασης στην ενήλικη ζωή από την κατανάλωση ζαχαρούχων ροφημάτων στην παιδική ηλικία
- Δραματική απώλεια στη Γαλλία: Δύο παιδιά χάνουν τη ζωή τους μέσα σε όχημα λόγω καύσωνα
- Νέος προπονητής των Ντάλας Μάβερικς ο Ντάστι Μέι
- Δημιουργία Γραφείου Νέων Ιατρών από τον ΙΣΑ για στήριξη και ενδυνάμωση
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

