Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική ενώνουν τις δυνάμεις τους και φιλοξενούν 40 εκπροσώπους των μεγάλων tour operators της Γερμανίας στο πλαίσιο του «FVW workshop Greece 2020», που διοργανώνεται από 15 έως 20 Σεπτεμβρίου 2020.
Στόχος η βαθύτερη γνωριμία και ενημέρωση για τον προορισμό, τις τουριστικές υποδομές και εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες.
Πρόκειται για μια δυναμική προσπάθεια επανεκκίνησης, όπως τόνισε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και αντιπεριφερειάρχης Βούλα Πατουλίδου, καθώς το βλέμμα πλέον είναι στραμμένο «στην επόμενη μέρα και ο στόχος να μην χαθεί ό,τι έχει κατακτηθεί με κόπο».
Οι Γερμανοί τουρίστες είναι μεταξύ των 3 πρώτων εθνικοτήτων σε διανυκτερεύσεις στην Κεντρική Μακεδονία, ανέφερε η κ.Πατουλίδου και στη Θεσσαλονίκη παρουσίαζαν αυξητική τάση κάθε χρόνο.
Όπως επεσήμανε η εκπρόσωπος του FVW στην Ελλάδα Άντα Καραγιάννη, η δράση αυτή διοργανώνεται από το μεγαλύτερο media τουρισμού στη Γερμανία που φέρνει κοντά τον προορισμό με decision makers, έχοντας ένα σημαντικό δίκτυο διανομής με tour operators και retailers ενώ βρίσκεται σε επαφή με 10.000 ταξιδιωτικά πρακτορεία.
Η εν λόγω δράση είναι αποτέλεσμα συνεργασίας και χορηγιών ενώ είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο workshop διοργανώνεται στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, όπως επεσήμανε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής και του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος. Αντίστοιχες διοργανώσεις έχουν γίνει στην Κρήτη, τη Ρόδο, την Κω και την Αθήνα.
“Η κρίση στον τουρισμό είναι ένα ζήτημα εθνικής διάστασης και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί, είπε η αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης Μαρία Καραγιάννη, τονίζοντας ότι τα νέα δεδομένα μπορούν να αξιοποιηθούν για την επανατοποθέτηση της Θεσσαλονίκης στην τουριστική αγορά και όχι ως δικαιολογία αδράνειας ή αποτυχίας” .
Στο πρόγραμμα φιλοξενίας, η Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική θα παρουσιάσουν την οργανωμένη φιλοξενία, θεματικές προτάσεις διακοπών, το πολιτιστικό profile, τον τουρισμό συνεδρίων και mice, τη γαστρονομία, τη φύση και αλλαγή τοπίου, τις ξενοδοχειακές υποδομές, την ετοιμότητα και προσαρμογή στα νέα δεδομένα και την ελκυστικότητα σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς.
Την φετινή συνάντηση διοργανώνουν ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μαζί με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής σε συνεργασία με την Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, τον Δήμο Θεσσαλονίκης, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, , το Thessaloniki Convention Bureau και τις Ενώσεις Ξεν/χων Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής . Η δράση υποστηρίζεται από τον ΕΟΤ και έχει την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού. Το workshop στηρίζουν τοπικές επιχειρήσεις και συμμετέχουν μεγάλοι χορηγοί όπως για τη μεταφορά των συνέδρων η Aegean, για τη διαμονή στη Θεσσαλονίκη και τη διοργάνωση του συνεδρίου το Grand Hotel Palace, για τη διαμονή στη Χαλκιδική το ξενοδοχείο Eagles Palace κλπ. Η αποστολή οργανώνεται από το FVW και περιλαμβάνει: ομιλητές, ειδικούς του τουρισμού, εκπροσώπους των μεγάλων tour operators της Γερμανίας, τουριστικούς πράκτορες και τη συντακτική ομάδα από το FVW. Το workshop συντονίζει ο αρχισυντάκτης του FVW, Klaus Hildebrand.
Νικόλ Καζαντζίδου