Σιδηροδρομικό δίκτυο: Ελλάδα, η χώρα με την πιο χαμηλή πυκνότητα στην ΕΕ

Σιδηροδρομικό δίκτυο: Ελλάδα, η χώρα με την πιο χαμηλή πυκνότητα στην ΕΕ

Ανακαλύψτε την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα, την πιο χαμηλή πυκνότητα στην ΕΕ, και τις επιπτώσεις της ασφάλειας. Η Ελλάδα συνεχίζει να αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών, δύο χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών. Η κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου χαρακτηρίζεται από χαμηλή πυκνότητα και αυξανόμενα προβλήματα ασφάλειας. Παρά τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, οι σιδηροδρομικές υπηρεσίες παραμένουν υποδεέστερες των προσδοκιών των πολιτών, με βασικό ζητούμενο την ασφάλεια κατά τις μετακινήσεις.

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της Transport and Environment, η Ελλάδα κατέχει την μικρότερη πυκνότητα σιδηροδρομικού δικτύου στην ΕΕ, με μόλις 14 m/km². Αυτή η χαμηλή πυκνότητα συγκρίνεται με άλλες χώρες της ΕΕ, οι οποίες έχουν επενδύσει σημαντικά στη βελτίωση των σιδηροδρομικών υποδομών τους. Το 2023, το σιδηροδρομικό δίκτυο της ΕΕ έφτανε τα 200.947 χιλιόμετρα, με την Τσεχία να κατατάσσεται πρώτη σε πυκνότητα.

Επιπλέον, η Ελλάδα έχει τη δεύτερη χειρότερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη, την Hellenic Train, που ακολουθείται από την ιταλική Trenitalia στην κορυφή της κατάταξης. Η έρευνα αξιολόγησε τις σιδηροδρομικές εταιρείες βάσει οκτώ κριτηρίων, συμπεριλαμβανομένης της αξιοπιστίας και των πολιτικών αποζημίωσης. Οι συνέπειες αυτής της κατάστασης είναι ανησυχητικές για τους επιβάτες που αναζητούν ασφαλείς και αξιόπιστες υπηρεσίες μεταφοράς.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play