Αυξήσεις πωλήσεων και τιμών στα σούπερ μάρκετ το πρώτο δίμηνο του 2025. Άνοδος 7,5% στην αξία πωλήσεων της κατηγορίας των ταχυκίνητων προϊόντων (FMCG) παρατηρήθηκε στα σούπερ μάρκετ το πρώτο δίμηνο του 2025, όπως αποδεικνύουν τα τελευταία στοιχεία της Circana. Η ανάπτυξη στα τυποποιημένα προϊόντα (fixed barcode) ανήλθε στο 6,5%, ενώ στα επί ζυγίω προϊόντα η αύξηση έφθασε το 10,9%.
Το συνολικό τζίρο των σούπερ μάρκετ ανήλθε σε 1,98 δισ. ευρώ για το πρώτο δίμηνο του 2025, με τα 1,5 δισ. ευρώ να προέρχονται από τα τυποποιημένα προϊόντα και 453 εκατ. ευρώ από τα επί ζυγίω. Στο αντίστοιχο διάστημα του 2024, ο τζίρος ήταν 1,8 δισ. ευρώ, υποδεικνύοντας μια σαφή τάση αύξησης. Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ παρουσίασαν άνοδο κατά 1,9%, με όλες τις κύριες κατηγορίες προϊόντων να καταγράφουν ανάπτυξη πωλήσεων.
Αναλύοντας την κατηγορία των προϊόντων, τα τρόφιμα σημείωσαν την μεγαλύτερη ανάπτυξη με 8,5%, ακολουθούμενα από τα είδη οικιακής φροντίδας και υγείας, που κατέγραψαν ανάπτυξη 2,2% και 1,5% αντίστοιχα. Η κατηγορία των τροφίμων αποτελεί το 82,8% του συνολικού τζίρου, με τα τυποποιημένα τρόφιμα να συνεισφέρουν το 59,9%.
Η γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων έδειξε ότι η Κρήτη σημείωσε την μεγαλύτερη ανάπτυξη με 8,8%, ακολουθούμενη από την Πελοπόννησο και τα Νησιά. Η αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για τα hypermarkets και τα μικρά σημεία πώλησης επιβεβαιώνεται από την αύξηση πωλήσεων που καταγράφηκε σε αυτά τα καταστήματα.
Πηγή περιεχομένου: in.gr