Σοβαρά ζητήματα στην σιδηροδρομική ασφάλεια στην Πιερία προκάλεσαν ανησυχία, με δύο σχεδόν παρόμοια περιστατικά μέσα σε ένα μήνα. Η παρ ολίγον νέα σιδηροδρομική τραγωδία στην Πιερία την Δευτέρα, η οποία αποφεύχθηκε σχεδόν την τελευταία στιγμή, έξω από την Κατερίνη χάρη στην παρέμβαση των μηχανοδηγών, αποκαλύπτεται πως είναι η δεύτερη μέσα σε ένα χρόνο στην ίδια περιοχή. Με ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) του ΟΣΕ αναφέρει πως, την Δευτέρα 25/11/2024, η αμαξοστοιχία 2591 είχε ακινητοποιηθεί λόγω τεχνικού προβλήματος στον στάση Κορινός. Οι μηχανοδηγοί της IC 57 είχαν μειώσει την ταχύτητά τους, γνωρίζοντας ότι η προπορευόμενη αμαξοστοιχία 2591 είχε καθυστέρηση 15 λεπτών και αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα και έτσι απεφεύχθη η σύγκρουση.
Όπως υπογραμμίζουν οι μηχανοδηγοί, το περιστατικό αυτό δεν είναι το πρώτο στην περιοχή του Σ.Σ. Κορινός, αλλά το δεύτερο τον τελευταίο χρόνο, με αναφορές για παρόμοια συμβάντα που προκάλεσαν έντονο προβληματισμό σχετικά με την ασφάλεια στην σιδηροδρομική κυκλοφορία. Με επιστολή τους προς τις διοικήσεις του ΟΣΕ, οι μηχανοδηγοι ζητούν απαντήσεις και κοινοποίηση εγγράφων σχετικά με την ασφάλεια του συστήματος.
Στη συνέχεια, ο ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι διεξάγει έρευνα για τυχόν τεχνικό λάθος στην σημερινή δημοτική συγκοινωνία, επισημαίνοντας ότι στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί ακριβής σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.