Σειρά στρατηγικών συναντήσεων και συνεργασιών της Περιφέρειας Αττικής πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, με στόχο την προβολή και εδραίωσή της στον διεθνή τουριστικό χάρτη, προς όφελος της βιώσιμης ανάπτυξης. Ο περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς συμμετείχε στην διεθνή τουριστική έκθεση International & French Travel Market (IFTM) Top Resa 2024, όπου η περιφέρεια συμμετέχει ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ.
Στη συνάντησή του με την International Sales Director του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου EURONEWS, Sabine Troccaz, ο Ν. Χαρδαλιάς συζήτησε την προβολή της Αττικής μέσα από ποικίλα μέσα, καταλήγοντας σε συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας έως το 2028. Εξετάστηκε επίσης το ενδεχόμενο οργάνωσης μιας μεγάλης καμπάνιας για την προβολή της Αττικής ως προορισμού επισκεπτών καθόλη τη διάρκεια του έτους.
Ο περιφερειάρχης συναντήθηκε με τον μεγαλύτερο tour operator της Γαλλίας, την εταιρεία FRAM, και τον εκπρόσωπό της, Folco Aloisi, με σκοπό την ενίσχυση της τουριστικής ροής προς την Αττική και την αύξηση του χρόνου παραμονής των Γάλλων επισκεπτών στη χώρα μας, εστιάζοντας στον γαστρονομικό πλούτο και τα πολιτιστικά δρώμενα.
Ακολούθως, στη συνάντηση με τον Chief Commercial Officer της αεροπορικής εταιρείας Transavia, Nikolas Henion, εξετάστηκε η δυνατότητα προσθήκης δύο νέων πτήσεων από τα αεροδρόμια του Μπορντό και της Μασσαλίας προς την Αθήνα, με σκοπό την ενίσχυση της σύνδεσης της γαλλικής αγοράς με την Αττική.
Στη συνάντηση με τον marketing planning manager της Air France, Frederic Ribe, ζητήθηκε η προσθήκη μιας επιπλέον καθημερινής πτήσης Αθήνας-Παρισιού, η οποία θα προστεθεί από τις αρχές του ερχόμενου Νοεμβρίου, με σκοπό την μεγαλύτερη προσέλκυση Γάλλων επισκεπτών.
Αξιοσημείωτη ήταν και η συνάντηση του περιφερειάρχη με τον CEO της DATA4 GROUP Olivier Micheli, όπου συζητήθηκε η μεγάλη επένδυση της γαλλικής εταιρίας στην κατασκευή ενός υπερσύγχρονου κέντρου δεδομένων (Data Center) στην περιοχή της Παιανίας, αναμένοντας τη δημιουργία εκατοντάδων θέσεων εργασίας.
Στη συνέντευξή του στο περιοδικό Quotidiene, ο κ. Χαρδαλιάς ανέδειξε τον κεντρικό ρόλο της Αττικής ως οικονομικού και πολιτιστικού κέντρου της Ελλάδας, προσκαλώντας τον δημοσιογράφο Frederic de Poligny να επισκεφθεί την Αττική την ερχόμενη άνοιξη για να ανακαλύψει τις μοναδικές της ομορφιές.
Τέλος, στη συνάντηση του Ν. Χαρδαλιά με την εκπρόσωπο του εκδοτικού οίκου Les editions d’ailleurs, Caroline Prost, εξετάστηκε το ενδεχόμενο ενίσχυσης της προβολής της Αττικής μέσω του γαλλόφωνου περιοδικού Desirs de Voyages, που απευθύνεται σε κοινό μεσαίου και υψηλού εισοδήματος.