Στρατηγική ανάπτυξης για το λιμάνι της Πάτρας: Επενδύσεις στην κρουαζιέρα και τον θαλάσσιο τουρισμό

Στρατηγική ανάπτυξης για το λιμάνι της Πάτρας: Επενδύσεις στην κρουαζιέρα και τον θαλάσσιο τουρισμό

Το μοντέλο της υποπαραχώρησης συγκεκριμένων λιμενικών υπηρεσιών πιθανόν σε έναν επενδυτή, που θα αφορά τον τομέα της κρουαζιέρας και του θαλάσσιου τουρισμού, προκρίνεται σύμφωνα με πληροφορίες για το λιμάνι του Κατακόλου και της Πάτρας.

Για το θέμα της αξιοποίησης των δύο λιμένων έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός πρόσληψης νομικού, χρηματο-οικονομικού και τεχνικού συμβούλου, προκειμένου να αποφασιστεί αν η υποπαραχώρηση δραστηριοτήτων στα δύο λιμάνια θα αξιοποιηθεί από έναν ιδιωτή επενδυτή ή το καθένα ξεχωριστά ή ένας ενδιάμεσος συνδυασμός.

Σύμφωνα με στελέχη της λιμενικής αγοράς, η απόσταση των δύο λιμένων, που χαρακτηρίζονται διεθνούς ενδιαφέροντος, αναμένεται να μειωθεί κατά πολύ μετά και την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργου.

Στελέχη της αγοράς κρουαζιέρας αναφέρουν ότι οι δύο λιμένες μπορούν να αποκτήσουν ισχυρό brand name στη διεθνή αγορά κρουαζιέρας και του θαλάσσιου τουρισμού, καθώς με την παράδοση του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος οι επισκέπτες θα μπορούν να επισκεφθούν με ασφάλεια και χωρίς καθυστέρηση τον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Ολυμπίας, να περιηγηθούν στην εμπορική αγορά της Πάτρας και να κατευθυνθούν οδικώς για εκδρομή και στον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών.

Ήδη το σχέδιο προεδρικού διατάγματος που αφορά το master plan για το λιμάνι της Πάτρας βρίσκεται στην τελική ευθεία και στην ολοκλήρωση των υπογραφών από τα συναρμόδια υπουργεία πριν πάρει και την τελική έγκρισή του από το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Το συγκεκριμένο έργο θα γίνει σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας που θα εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία και ανάπτυξη του λιμένα.

Loading

Play