Νέα στοιχεία για την το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη έρχονται στο φως της δημοσιότητας, καθώς όπως αποκάλυψε το Open, μάρτυρας που έχει ήδη καταθέσει στην υπηρεσία του, ισχυρίζεται ότι ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας μέσω VHF ρωτούσε συνεχώς τον μοιραίο σταθμάρχη εάν ακολουθούσε τη σωστή διαδρομή.
Σύμφωνα με πληροφορίες του σταθμού, άνθρωπος που άκουσε την επικοινωνία ανάμεσα στον μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας και τον σταθμάρχη Λάρισας μεταφέρει τον εξής διάλογο από τη στιγμή που ο μηχανοδηγός έχει αντιληφθεί ότι κινείται στο αντίθετο ρεύμα:
Μηχανοδηγός: Λάρισα ακούει;
Σταθμάρχης: (Δεν απαντά)
Μηχανοδηγός: Λάρισα ακούει;
Σταθμάρχης: (Δεν απαντά)
Μηχανοδηγός: Λάρισα ακούει; Πάω καλά;
Σταθμάρχης: Αφού σου είπα. Νέους Πόρους
Η απάντηση του σταθμάρχη ήρθε χωρίς ωστόσο να διευκρινιστεί εάν η επιβατική αμαξοστοιχία θα κινηθεί από την κάθοδο ή από την άνοδο με αποτέλεσμα μετά από λίγο να συμβεί η μοιραία σύγκρουση. Σημειώνεται ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει καταθέσει ήδη στις Αρχές και έχει ενημερώσει και την αρμόδια υπηρεσία.
Πώς αποφεύχθηκε σύγκρουση δύο επιβατικών αμαξοστοιχιών
Νωρίτερα το Open προχώρησε στην αποκάλυψη ότι μία συγκυρία βοήθησε στο να μην είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα στο πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη καθώς πίσω από την εμπορική αμαξοστοιχία με τους δύο οδηγούς που κατευθυνόταν προς τη Λάρισα, ακολουθούσε ένας συρμός του προαστιακού και μάλιστα με 65 επιβάτες.
Εάν ήταν μπροστά ο προαστιακός σήμερα, ενδεχομένως να μιλούσαμε για μια σύγκρουση δύο επιβατικών τρένων με μεγαλύτερες συνέπειες.
Αυτό δεν έγινε καθώς στον σταθμό των Νέων Πόρων επιλέχτηκε να ξεκινήσει πρώτα το εμπορικό, παρ΄ ότι προτεραιότητα έχει το επιβατικό.
Συγκεκριμένα, υπήρξε η καθυστέρηση του προαστιακού από την πλευρά της Αθήνας προς τη Θεσσαλονίκη και επιλέχτηκε για αυτό το λόγο να δοθεί τελικά προτεραιότητα στο εμπορικό.
Πηγή: ethnos.gr
Δείτε επίσης: Σπίρτζης: Δεν ισχύει το «όλοι φταίμε» για το δυστύχημα των Τεμπών