Τα προβλήματα που υπήρχαν είχαν γίνει γνωστά εδώ και μήνες.
Νέες πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με τη σηματοδότηση στις γραμμές των τρένων που ανησυχούσαν τους μηχανοδηγούς και την αναφορά που είχαν κάνει.
Η ΕΡΤ αναφέρει ότι από τον περασμένο Οκτώβριο οι μηχανοδηγοί είχαν επισημάνει τον κίνδυνο για τα κενά ασφαλείας, ενώ ένας σταθμάρχης είχε συντάξει δύο τηλεγραφήματα, ένα τον Οκτώβριο κι ένα το Νοέμβριο μέσω των οποίων αναφερόταν σε αυτά τα κενά, ενώ ζητούσε να δοθεί και μια λύση.
Συγκεκριμένα, το πρώτο τηλεγράφημα ήταν στις 31 Οκτωβρίου του 2022 και σε αυτό είχε συνταχθεί το εξής κείμενο:
«Σας γνωρίζουμε ότι όλα τα φωτοσήματα (είσοδος έξοδος) στους Νέους Πόρους είναι τελείως σβηστά, με αποτέλεσμα την έντονη διαμαρτυρία των μηχανοδηγών».
Και συνέχιζε στο συγκεκριμένο τηλεγράφημα με αριθμό 26: «Με δεδομένο ότι όλοι οι συρμοί διέρχονται από τις τροχιές του σταθμού των Νέων Πόρων, παρακαλούμε τον άμεσο φωτισμό τους (ερυθρό φως) για την έγκαιρη προειδοποίηση στους μηχανοδηγούς ότι προσεγγίζουν στην περιοχή του σταθμού».
Το επόμενο τηλεγράφημα ήταν στις 16 Νοεμβρίου με αριθμό 90 στο οποίο ο σταθμάρχης έλεγε ακριβώς τα ίδια πράγματα.
Τα νέα στοιχεία δείχνουν και αυτά ότι υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ασφαλείας της σιδηροδρομικής γραμμής, ενώ αποδεικνύεται ότι τα προβλήματα είχαν δημοσιοποιηθεί πριν συμβεί το δυστύχημα.
Δείτε επίσης: Π. Δουδωνής: «Ο κ. Βορίδης είπε ψέματα ότι ο σταθμάρχης, είχε προσληφθεί νόμιμα»