Temu: Η νέα εθιστική καταναλωτική μανία στην Ελλάδα – Ρωτήσαμε για την εμπειρία σας

Temu: Η νέα εθιστική καταναλωτική μανία στην Ελλάδα – Ρωτήσαμε για την εμπειρία σας

Τι ξέρουμε για την temu και γιατί σε λιγότερο από 5 μήνες έγινε viral στα social media!

Ρεπορτάζ: Γεωργία Κούκη

Το όνομά της σημαίνει Team Up, Price Down και αν και είναι λίγο δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια η προέλευση της, η ίδια αποτελεί μια διαδικτυακή αγορά που λειτουργεί από την κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου PDD Holdings, με έδρα την Ιρλανδία. Η στρατηγική της εταιρείας για βαθιές εκπτώσεις μέσω κουπονιών, καθώς και για μεγάλες δαπάνες σε διαφημίσεις, φαίνεται να αποδίδει, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα, ενώ οι πωλήσεις της αναμένονται να ξεπεράσουν τα 18 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος.

Η POLITIC ρώτησε το ελληνικό αγοραστικό κοινό για την εμπειρία των αγορών μέσω Temu και έλαβε απαντήσεις από διάφορες ηλικίες.

Οι περισσότεροι μας τόνισαν πόσο εθιστική μπορεί να γίνει η εφαρμογή της συγκεκριμένης εταιρίας μετά την εγκατάσταση στο κινητό τους.

Στην ερώτηση πώς ανακάλυψαν την temu απάντησαν μέσω των social media (facebook, tik tok, instagram, youtube). Ανάφεραν πως τους “πέταξε” διαφήμιση για την συγκεκριμένη εφαρμογή.

Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τα πράγματα που παραγγείλατε; Εδώ οι απόψεις διίστανται.

«Με κλίμακα το 10 θα έβαζα ένα 8,5» λέει η Ζωή που ψώνισε πρόσφατα πρώτη φορά από το temu.

Η Μαρίνα ανέφερε με μεγάλη χαρά πως ό,τι αγόρασε ήταν πολύ καλό και ποιοτικό. Το ίδιο απάντησε και η Ελεάνα, η οποία είπε πως τα χρώματα των προϊόντων αντιστοιχούν επάξια στις φωτογραφίες. Η Σοφία είχε μια μέτρια θα έλεγε κανείς άποψη, διότι δεν έμεινε ευχαριστημένη με την ποιότητα. Υπήρχε όμως και η Ελένη που ανέφερε πως ότι επέλεξε ήταν πολύ μικρό σε διαστάσεις σε σχέση με τις φωτογραφίες.

Το προϊόν που επιλέξατε με τι κριτήρια το παραγγείλατε; Αξίζει να κοιτάτε τις κριτικές; Οι απαντήσεις σε αυτές τις δύο ερωτήσεις είναι παρόμοιες.

Όλες οι παραπάνω κοπέλες είπαν πως πρώτα κοίταξαν τις κριτικές από κάθε προϊόν που θέλησαν να αγοράσουν διότι τους βοήθησε πολύ στο να επιλέξουν το σωστό μέγεθος.

«Θεωρείτε πως δημιουργείται καταναλωτική μανία με τις προσφορές που σας εμφανίζει;», τις ρωτήσαμε.

Η Ζωή και η Σοφία χαρακτήρισαν «εθιστική» την εφαρμογή, λόγω των μεγάλων προσφορών και της πληθώρας πραγμάτων που υπάρχουν στην temu. H Έλενα και η Ελένη την αποκάλεσαν αντίστοιχα «δελεαστική». Η Ελεάνα, εξήγησε πως είναι εθιστική διότι με μία παραγγελία καλύπτεις πολλές ανάγκες οι οποίες αφορούν το σπίτι, την ενδυμασία, την διασκέδαση, το κατοικίδιο. «Στα φυσικά καταστήματα δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοια ποικιλία και τόσο οικονομικά προϊόντα», τόνισε.

Δείτε επίσης: Viber Μαμάδες: Αν τολμάς βάλ’ τες σε mute!

Loading

Play