Ιπποκράτειο: 41χρονη έγκυος νοσηλεύεται σε πολύ κρίσιμη κατάσταση
Ακόμη μια έγκυος ανεμβολίαστη νοσηλεύεται με Κορονοϊό σε νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη και βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με προβλήματα στο αναπνευστικό, κυοφορώντας το 5,5 μηνών βρέφος.
Γέννησε με καισαρική και διασωληνώθηκε
Η γυναίκα υπεβλήθη σε πρόωρη καισαρική τομή και αμέσως μετά διασωληνώθηκε. Το βρέφος είναι καλά στην υγεία του και βρίσκεται σε τακτική επίβλεψη από τους γιατρούς εξαιτίας της προωρότητάς του.
Η περίπτωση της 41χρονης εγκύου έρχεται μετά τον τραγικό θάνατο της άτυχης 38χρονης που κατέληξε χθες μετά από δίμηνη μάχη και έχοντας επίσης γεννήσει το βρέφος της με καισαρική τομή.
Οι ειδικοί κάνουν έκκληση για εμβολιασμό και των έγκυων γυναικών για να μη διακινδυνέψουν τη ζωή τη δική τους αλλά και των βρεφών που κυοφορούν.
Δείτε επίσης: Δένδιας: Συνάντηση με τον υπουργό Εξωτερικών της Βουλγαρίας
- Συνεχίζονται οι κρίσιμες συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου στις ΗΠΑ
- Επαναστατικές αλλαγές στον χάρτη των ναρκωτικών στην Ελλάδα: Κάνναβη και κοκαΐνη κυριαρχούν
- Δύο κορίτσια εμπνέουν με τις επιτυχίες τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
- Σοκ στη Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 235 νεκροί από σεισμούς – Διάσωση σε αγώνα με το χρόνο
- Ο ευρωπαϊκός Νότος: Μια προσωρινή ευημερία πριν την αποκάλυψη των παλιών προβλημάτων
![]()

