Παρά τις μεγάλες προσφορές αρνητικό είναι το πρόσημο της πρεμιέρας των ενδιάμεσων εκπτώσεων για τα καταστήματα του λιανεμπορίου, τα οποία ανέμεναν αυτή την «ανάσα» ώστε να υπάρξει κίνηση στην αγορά της Θεσσαλονίκης – Οι εμπορικές οδοί ήταν γεμάτοι κόσμο αλλά «άδειοι» από πελάτες.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, μίλησε στο ThessToday.gr για τη χθεσινή πρώτη μέρα των ενδιάμεσων εκπτώσεων και τόνισε πως η κίνηση ήταν πολύ υποτονική. «Για όλα υπάρχει μια εξήγηση. Όταν όλη μέρα βομβαρδίζεται ο κόσμος με τις αυξήσεις στην ενέργεια, με τις αυξήσεις στα καταναλωτικά προϊόντα, με τις αυξήσεις στα κρούσματα που έφτασαν τις 4.000, τι περιμένουμε; Να βγει στην αγορά να ψωνίσει παντελόνι; Είναι δύσκολα τα πράγματα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Και πρόσθεσε: «Πρώτον συντελεί η ψυχολογία που είναι στο ναδίρ. Με όλα αυτά που ακούει ο κόσμος έχει αγανακτήσει. Ένα δεύτερο είναι ότι ο κόσμος ρίχνει περισσότερη βαρύτητα στο ψυχολογικό του κομμάτι οπότε αν βγαίνατε την Κυριακή έξω θα βλέπατε όλα τα εστιατόρια γεμάτα. Δεν είναι σύμπτωση αυτό. Προτιμάει να πιει έναν καφέ και να διασκεδάσει παρά να πάρει ένα ρούχο και να αγοράσει κάτι για τον εαυτό του. Το θεωρεί πλέον αναγκαίο να εξυπηρετήσει την ψυχολογία παρά την ενδυματολογία του. Από την άλλη η αύξηση στις τιμές των καταναλωτικών προϊόντων δεν του δίνει περιθώρια. Πάει να τη βγάλει με δεκάρικα, εικοσάρικα που θα τα ξοδέψει στην καφετέρια και στο εστιατόριο. Δεν υπάρχουν συμπτώσεις. Όλα έχουν εξήγηση στο εμπόριο».
Μάλιστα παρά τις εικόνες των προηγούμενων μηνών, οπού στις μεγάλες αλυσίδες σχηματίζονταν ουρές, ενώ στα μικρά καταστήματα δεν υπήρχε καθόλου κίνηση, ο κ. Φιλιππίδης σημείωσε πως στην πρεμιέρα των εκπτώσεων χθες ούτε τα μεγάλα καταστήματα είχαν πολλούς πελάτες. «Ούτε οι μεγάλες αλυσίδες είχαν κόσμο. Στην Τσιμισκή χθες στις 12 το μεσημέρι που είναι το peak της δουλειάς, υπήρχε ερημιά και μηδέν σακούλες στα χέρια».
Ο ίδιος ωστόσο χαρακτήρισε την εκπτωτική περίοδο ως μια καλή ευκαιρία για τους καταναλωτές να επωφεληθούν. «Είναι μια ευκαιρία για τους καταναλωτές. Υπάρχει πληθώρα προϊόντων γιατί τα προϊόντα δεν πουλήθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο και είναι στα ράφια. Γίνονται εκπτώσεις που ξεκινάνε από 30 – 40% και φτάνουν μέχρι 70%. Είναι ευκαιρία για τον καταναλωτή και να κερδίσει χρήματα και να κάνει το κέφι του που λέμε».
Οι εκπτώσεις αυτές θα βρίσκονται σε ισχύ μέχρι τις 15 Νοεμβρίου, αλλά στις 26 του μήνα αναμένεται και η παραδοσιακή πλέον Black Friday. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου δηλώνει πως εκείνη την ημέρα πραγματικές, μεγάλες εκπτώσεις κάνουν τα μικρομεσαία καταστήματα και όχι οι μεγάλες αλυσίδες. «Δε περιμένω τίποτα για την Black Friday γιατί την Black Friday την καταστρατήγησαν οι μεγάλες εταιρείες που τη φέρανε. Και δυστυχώς αυτό που κάνουν δεν είναι Black Friday, είναι black χιούμορ. Μόνο τα μικρά καταστήματα κάνουν Black Friday. Τα τρία τελευταία χρόνια μόνο τα μικρά καταστήματα κάνουν Black Friday. Οι μεγάλες εταιρείες κάνουν εκπτώσεις 10 και 20% που αυτό δεν είναι Black Friday, είναι προσφορά».
Δείτε επίσης: Εκτός κινδύνου ο Ανδρέας Μικρούτσικος – Αύριο το εξιτήριο από το νοσοκομείο (vid)
- Η ανακαίνιση της Φοντάνα ντι Τρέβι ενόψει του Ιωβηλαίου της Καθολικής Εκκλησίας
- Η Ρεάλ επανακάμπτει, προσπερνά τη Μπαρτσελόνα
- Trend Micro: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη ενδυναμώνει τους εγκληματίες του διαδικτύου
- Τι σημαίνει για την Ελλάδα ο προϋπολογισμός εποχής Ψυχρού Πολέμου στις αμυντικές δαπάνες
- Ισχυροί άνεμοι πλήττουν τη Βρετανία, ακυρώνοντας πτήσεις ενόψει Χριστουγέννων
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr