Θρίλερ με το στέλεχος του ΟΣΕ Κ. Χρυσάγη που σκοτώθηκε σε τροχαίο στο Λαγονήσι
irafina.gr

Θρίλερ με το στέλεχος του ΟΣΕ Κ. Χρυσάγη που σκοτώθηκε σε τροχαίο στο Λαγονήσι

Αποκάλυψη για τον πρώην Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ που σκοτώθηκε σε τροχαίο στο Λαγονήσι – Ήξερε για το καταγραφικό.

Σε μία σειρά από αποκαλύψεις προχωρά με δηλώσεις του στο iEidiseis ο δικηγόρος πολυτραυματιών του δυστυχήματος στα Τέμπη, Γιώργος Μπαρτζώκης, ο οποίος είχε καταθέσει την πρώτη αγωγή για την τραγωδία στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Λάρισας. Η ενημέρωση για το τροχαίο στο Λαγονήσι.

Ο κ. Μπαρτζώκης σημειώνει ότι λόγω της δημοσιότητας που είχε πάρει πριν από ένα χρόνο η κατάθεση της αγωγής άρχισε να δέχεται από τότε τηλεφωνήματα και e-mail από πρόσωπα που γνώριζαν πληροφορίες για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Εκείνος -ως όφειλε- ενημέρωσε στη συνέχεια τον αρμόδιο Ανακριτή (ο οποίος ερευνά με ιδιαίτερη προσοχή και εξονυχιστικά την υπόθεση) παρέχοντας τα στοιχεία ταυτότητας και τον τρόπο επικοινωνίας με τα άτομα αυτά, προκειμένου να εξακριβωθεί εάν πράγματι μπορούν ή όχι να εισφέρουν στοιχεία που θα φωτίσουν την έρευνα. Ένα από τα πρόσωπα που ήρθαν σε επαφή μαζί του ήταν πρώην στέλεχος του ΟΣΕ.

Πιο αναλυτικά, στις 25 Απριλίου 2023 ενημέρωσε -όπως σημειώνει ο κ. Μπαρτζώκης- τον Ανακριτή για την ύπαρξη μάρτυρα (πρώην στελέχους του ΟΣΕ), ο οποίος εμφανίζεται να έχει πληροφορίες για το τον 66χρονο Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνο Χρυσάγη, ο οποίος σκοτώθηκε στις 26 Μαρτίου 2023 σε τροχαίο δυστύχημα στο 38,5ο χιλιόμετρο της παραλιακής Αθηνών-Σουνίου στο Λαγονήσι.

Ο έμπειρος δικηγόρος εξηγεί ότι παρέδωσε στη Δικαιοσύνη εγγράφως το όνομα του πρώην στελέχους του ΟΣΕ, ο οποίος του απέστειλε στις 23 Απριλίου 2023 επιστολή -μέσω e-mail- στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρεται στο δυστύχημα στο Λαγονήσι. Ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, σύμφωνα με την επιστολή, είχε γίνει δέκτης μεγάλης ψυχολογικής πίεσης το διάστημα που είχε προηγηθεί.

Όπως σημειώνεται, το τελευταίο διάστημα ήταν πιεσμένος «με συνέπεια να μη λειτουργεί φυσιολογικά στις καθημερινές του δραστηριότητες. Έτσι, ενώ ήταν ένας πολύ ήρεμος και συνετός οδηγός μοτοσικλέτας, πιστεύω πως δεν είχε το μυαλό του στην οδήγηση εκείνη τη μοιραία γι’ αυτόν μέρα αλλά στα τεκταινόμενα μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, με συνέπεια να συμβεί το μοιραίο».

Σημειώνεται ότι σε κατάθεση στελέχους του ΟΣΕ που δόθηκε τον περασμένο Μάιο στον Ανακριτή αναφέρεται ότι το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023 τρία στελέχη του ΟΣΕ ήταν στο ίδιο γραφείο και είχαν γνώση για το καταγραφικό. Ανάμεσά τους ήταν και ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ που σκοτώθηκε περίπου τρεις εβδομάδες μετά σε τροχαίο.

Καλά πληροφορημένες πηγές πάντως εξηγούν ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο που να δείχνει «σύνδεση» του τροχαίου με την υπόθεση των Τεμπών. Αυτό που υπάρχει είναι αναφορές ατόμων που γνώριζαν τον Κωνσταντίνο Χρυσάγη και λένε ότι ήταν πιεσμένος με όλα όσα είχαν συμβεί.

Τα στοιχεία του πρώην στελέχους του ΟΣΕ, που φέρεται ως αποστολέας της επιστολής, δεν είναι τα μόνα που παραδόθηκαν, όπως αναφέρει ο κ. Μπαρτζώκης, στη Δικαιοσύνη. Στις 10 Μαρτίου 2023 παρέδωσε στην Εισαγγελία Εφετών Λάρισας τα στοιχεία ενός ραδιοερασιτέχνη, ο οποίος επικοινώνησε μαζί του στη 1.00 τα ξημερώματα της 3ης Μαρτίου 2023 και τον ενημέρωσε ότι άκουσε τις συνομιλίες της μοιραίας νύχτας.

«Μου είπε ότι ήταν σαφές από αυτά που άκουσε ότι δεν είχαν την προσοχή τους στο έργο τους ως εργαζόμενοι στον ΟΣΕ. Μιλούσε με καθαρή αθηναϊκή προφορά. Μου ανέφερε ότι ξέρει τι έγινε και μου είπε ότι ήταν διάφοροι στο χώρο μέσα στο σιδηροδρομικό κτίριο της Λάρισας το βράδυ της σύγκρουσης. Θεωρώ ότι ο άνθρωπος αυτός θα μπορούσε να είναι μάρτυρας γιατί μου φάνηκε ότι γνωρίζει πράγματα. Αρκετά από όσα μου είπε εκείνο το βράδυ επαληθεύτηκαν στη συνέχεια», λέει στο ieidiseis ο δικηγόρος.

Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης βρήκε τραγικό θάνατο το μεσημέρι της Κυριακής της 26ης Μαρτίου 2023 στο 38ο χλμ της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, επέβαινε σε μηχανή μεγάλου κυβισμού, με κατεύθυνση από την Βάρκιζα προς Σούνιο. Σύμφωνα με πληροφορίες από συναδέλφους του, ήταν ένας πολύ έμπειρος οδηγός μοτοσικλέτας και περιγράφεται ως ένας άνθρωπος που δεν έτρεχε και οδηγούσε προσεκτικά.

Το μοιραίο μεσημέρι κινείτο στο ύψος του Λαγονησίου, όπου πραγματοποίησε προσπέραση οχημάτων βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα. Εκεί συγκρούστηκε με δύο οχήματα. Αρχικά πλαγιομετωπικά με ένα φορτηγάκι που κατευθυνόταν προς Βάρκιζα και στη συνέχεια συγκρούστηκε μετωπικά με ένα ΙΧ που ήταν πίσω από το φορτηγάκι. Πρόκειται για ένα σημείο που είναι ευθεία.

Οι δύο οδηγοί των εμπλεκόμενων οχημάτων είχαν συλληφθεί για ανθρωποκτονία από αμέλεια και είχαν αφεθεί ελεύθεροι με προφορική εντολή του εισαγγελέα. Οι αστυνομικοί έλαβαν καταθέσεις από αυτόπτες μάρτυρες που ανέφεραν ότι ο οδηγός της μοτοσυκλέτας κινήθηκε στο αντίθετο ρεύμα.

Πηγή: ieidiseis.gr

Loading

Play