Τι δεν λειτουργεί σωστά με τα τρένα στην Ελλάδα: Ανησυχίες από τους εργαζόμενους προς την κυβέρνηση και την Hellenic Train

Τι δεν λειτουργεί σωστά με τα τρένα στην Ελλάδα: Ανησυχίες από τους εργαζόμενους προς την κυβέρνηση και την Hellenic Train

Η κατάσταση των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα απαιτεί άμεσες παρεμβάσεις και προσλήψεις για την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα του δικτύου. Η πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, η ανανέωση του παλαιού τροχαίου υλικού και η ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης είναι τα τρία κύρια ζητήματα που θέτουν οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι. Τα θέματα αυτά προέκυψαν από τη συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών – Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ – ΜΣΤ), με τίτλο «Ελληνικός Σιδηρόδρομος: Μύθοι και Αλήθειες». Η ανάγκη για συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα από την κυβέρνηση σχετικά με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού και την ανανέωση του τροχαίου υλικού αναδείχθηκε ως επείγουσα προτεραιότητα για τη βελτίωση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής πρόεδρος της Ομοσπονδίας Νίκος Αχιλλεόπουλος, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο σιδηρόδρομος σχετίζονται με την έλλειψη προσωπικού και τη γηρασμένη υποδομή. «Είναι επιτακτική ανάγκη η ενίσχυση της φύλαξης», τόνισε, επισημαίνοντας την ανησυχία του για την ασφάλεια του δικτύου. Οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι σκοπεύουν να ζητήσουν συνάντηση με την νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τις επόμενες μέρες, προκειμένου να συζητήσουν την κρίσιμη κατάσταση.

Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα της Ομοσπονδίας Αλέξανδρο Τζαμπαζλή, υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με τις επενδύσεις που έχει κάνει η Hellenic Train. Αναφέρθηκε συγκεκριμένα σε επενδύσεις 140 εκατομμυρίων ευρώ, υπογραμμίζοντας τις μεγάλες ζημιές που έχει υποστεί η εταιρεία από την έναρξη λειτουργίας της στην Ελλάδα.

Αναφορικά με την τραγωδία στα Τέμπη, ο Τζαμπαζλής επισήμανε ότι οι ανθρώπινοι παράγοντες παίζουν σημαντικό ρόλο, και μάλιστα τόνισε ότι η υπερεργασία και η πίεση μπορεί να οδηγήσουν σε σοβαρά λάθη. «Το ανθρώπινο λάθος είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων», σημείωσε, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ασφαλούς εργασίας.

Επιπλέον, οι εργαζόμενοι επισημαίνουν τη μεγάλη ανάγκη για προσλήψεις, καθώς αυτή τη στιγμή απασχολούνται μόλις 554 μόνιμοι υπάλληλοι σε έναν οργανισμό που θα έπρεπε να έχει 2098. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιωάννης Ντίτσας υπογράμμισε ότι η έλλειψη προσωπικού και οι καθυστερήσεις στη χρηματοδότηση του ΟΣΕ επιβαρύνουν περαιτέρω την κατάσταση.

Η διαχείριση της ασφάλειας και οι ελλείψεις στα συστήματα προστασίας, όπως οι αφύλακτες διαβάσεις, επισημάνθηκαν επίσης ως καίρια ζητήματα που χρειάζονται άμεση προσοχή και δράση.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play