Τηλεφωνήματα από εισπρακτικές – Τι αλλάζει στις ώρες και μέρες επικοινωνίας

Τηλεφωνήματα από εισπρακτικές – Τι αλλάζει στις ώρες και μέρες επικοινωνίας

Αλλάζουν όλα στον τρόπο που επικοινωνούν οι εισπρακτικές εταιρείες με τους οφειλέτες, καθώς πλέον θα προστατεύονται από τις αδιάκοπες κλήσεις των εισπρακτικών.

Συγκεκριμένα πλέον οι εταιρείες θα πρέπει να παίρνουν μόνο μια με δύο φορές την ημέρα και όχι στην εργασία του πελάτη, και μόνο τις ώρες 09:00 με 20:00.

Ο ρόλος των εισπρακτικών εταιρειών

Οι εισπρακτικές εταιρείες έχουν ως ρόλο τους

  • Να ενημερώνουν τους οφειλέτες για τα χρέη
  • Να διαπραγματεύονται μαζί τους για τους όρους αποπληρωμής (κατ΄εντολή των πιστωτικών ιδρυμάτων)

Οι κυρώσεις σε περίπτωση παράβασης των υποχρεώσεών τους είναι:

  • Πρόστιμο από 5.000€ έως 500.000€ (*διπλασιασμός σε περίπτωση υποτροπής)
  • Ο οφειλέτης μπορεί να στραφεί κατά της εισπρακτικής σε περίπτωση απειλής ή εκβίασης ή εξύβρισης

Απαγορευμένες πρακτικές των εισπρακτικών

  • Η άσκηση σωματικής βίας, ψυχολογικής πίεσης ότι τάχα διακινδυνεύουν τα περιουσιακά στοιχεία ή η ζωή του οφειλέτη ή των οικείων του
  • Δεν επιτρέπονται πράξεις, οι οποίες ασκούνται μόνο από δικηγόρους (π.χ. έγγραφα πλειστηριασμού)

Δείτε επίσης: ΔΥΠΑ: Αύριο οι πρώτες αιτήσεις για τις 300.000 επιταγές για τον κοινωνικό τουρισμό

Loading

Play