Την απαλλαγή του σκηνοθέτη του «Σασμού» προτείνει ο εισαγγελέας για την υπόθεση βιασμού της Έλενας Αθανασοπούλου

Την απαλλαγή του σκηνοθέτη του «Σασμού» προτείνει ο εισαγγελέας για την υπόθεση βιασμού της Έλενας Αθανασοπούλου

Ο Κώστας Κωστόπουλος κατηγορείται για τον βιασμό της Έλενας Αθανασοπούλου, με τον σκηνοθέτη να προτείνει την απαλλαγή του λόγω σοβαρών αμφιβολιών.

Την απαλλαγή του σκηνοθέτη του πρώην σκηνοθέτη του «Σασμού» Κώστα Κωστόπουλου λόγω «σοβαρών αμφιβολιών» πρότεινε ο εισαγγελέας της έδρας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου ενώπιον του οποίου δικάζεται ο κατηγορούμενος για βιασμό της ηθοποιού Έλενας Αθανασοπούλου το 2010. «Έχω σοβαρές αμφιβολίες, μακάρι να ήταν διαφορετικό το αποδεικτικό υλικό», είπε ζητώντας να αθωωθεί ο σκηνοθέτης.

Μάλιστα, η πρόταση του ήταν «φωτιά» κατά της καταγγέλλουσας λέγοντας πως αυτά που υποστηρίζει «δεν αντέχουν στην κοινή λογική», ενώ σε πολλά σημεία ήταν ιδιαιτέρως επικριτικός σχολιάζοντας πως «είναι πολύ βαριά η κατηγορία για να καταδικάσω ελαφρά τη καρδία. Η παθούσα έδωσε μια ψυχρή κατάθεση, δεν έδειξε ότι το είχε ζήσει. Αντιθέτως βιωματικές ήταν οι καταθέσεις Γιαννάτου και Διδασκάλου. Θα μου πεις είναι ηθοποιοί…».

Ειδική μνεία έκανε στο χρόνο της καταγγελίας, λέγοντας πως «από το άκουσμα της διαφοράς των χρονολογιών που έγινε το συμβάν και της καταγγελίας δημιουργείται μια απορία. Το συνέβη και δεν καταγγέλθηκε τότε το περιστατικό και τι συνέβη το 2022 και η καταγγέλουσα έκανε την καταγγελία. Αποτελεί αντικείμενο άλλης επιστήμης αυτό. Το δικαστήριο εξετάζει τα κίνητρα του κατηγορουμένου για μια πράξη, αλλά το γιατί και πότε θα καταγγείλει το θύμα εμένα δεν με προβληματίζει. Υπάρχει ένα ζήτημα όμως, ο θεσμός της παραγραφής. Μετά από 15 χρόνια τι ποινή να επιβάλλεις για να σωφρονίσεις τον κατηγορούμενο; Έχουν εξασθενήσει και οι αποδείξεις κι αυτό οδηγεί σε λανθασμένες αποφάσεις. Εδώ δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο θεσμός της παραγραφής, αν και το διάστημα είναι κοντινό στην παραγραφή» είπε ο εισαγγελέας.

Συνεχίζοντας συμπλήρωσε πως «η καταγγέλουσα διακινδύνευσε να μη μπορεί να υποστηρίξει όσα καταγγέλει. Σεβαστό το επιχείρημα της ότι ήταν στην αρχή της καριέρας της, ότι προερχόταν από αξιοσέβαστη οικογένεια και ότι θα ήταν μη αρεστή ως στιγματισμένη. Θα προσέδιδε άλλη βαρύτητα στην καταγγελία της η άμεση χρονικά καταγγελία, ο ορισμός ενός ιατροδικαστή να δει αν υπάρχουν σημάδια άσκησης βίας, να εξεταστεί το αλκοόλ στο αίμα της, το οποίο θα μπορούσε να πράξει και ιδιωτικά, στο γυναικολόγο της ας πούμε. Ο κατηγορούμενος βρίσκεται εδώ με κατηγορητήριο ότι χρησιμοποίησε χημικές ουσίες, που θα μπορούσαν εν δυνάμει να οδηγήσουν και στο θάνατο της».

Κατά τον εισαγγελέα, ενδεικτική ήταν και η απουσία κάποιου μάρτυρα που θα περιέγραφε την κατάσταση της μετά το συμβάν. «Εδώ ακόμα και για την κατ’ αντιπαράσταση εξέταση με τη φίλη της η καθεμία έλεγε τα δικά της» είπε και συμπλήρωσε πως «δεν μπορώ να δεχτώ την χημική ουσία γιατί αυτή θα οδηγούσε σε καταστολή, ενώ μετά πήγε σε άλλο κλαμπ. Αποκλείω και την ολική μέθη. Δεν αποκλείεται η μερική μέθη, αλλά αυτό δεν ταιριάζει με την περιγραφή της παθούσας ότι λυποθύμισε».

Μάλιστα, εξήγησε ότι έχει σημασία και το ποιος είμαι δράστης λέγοντας: «Θα διακινδύνευε τη φήμη, την καριέρα και την οικογενειακά του για πέντε λεπτά βιολογικής ορμής; Είναι ένας άγνωστος που τη γνώρισε σε μπαρ; Ο κατηγορούμενος δε μου φάνηκε να του λείπει το στοιχείο του καταλογισμού. Υποτίθεται ότι ο σκοπός της μέθης ήταν να ολοκληρώσει. Γιατί δεν ολοκλήρωσε; Γιατί σταμάτησε ο κατηγορούμενος; Πάνω στη βιολογική στιγμή κι όμως σταμάτησε. Το θύμα μετά τι του λέει αυτού του καθάρματος; Φεύγει; Τρέχει; Του λέει «να πάω στο Ακρωτήρι!».

Μπορούσε να πάει στο σπίτι της, υπάρχουν γυναίκες που θα ούρλιαζαν. Πώς μένεις με το βιαστή στο αμάξι σε μια διαδρομή 30 λεπτών; Επικαλείται την κ. Δρακάκη που την διαψεύδει» είπε σημειώνοντας πως δεν υπάρχουν αντικειμενικά στοιχεία και επιχειρεί να πιαστεί «από τις κλωστές».

«Είπε πως θα το θάψει το συμβάν, πως θα το πάρει στον τάφο της και το ξέθαψε. Θα μου αρκούσε ένα ημερολόγιο. Δε θυμάται την ημερομηνία του βιασμού της. Δεν ήρθε μια φίλη της να μας πει ότι της το είπε. Θυμάται τη γιορτή του Βαζάκα και δε θυμάται αυτό. Δεν το έγραψε κάπου, να το χαράξει. Αυτά τα πράγματα σου προκαλούν αγχώδης διαταραχές, πως πας και διασκεδάζεις στα ίδια μέρη» είπε ο εισαγγελικός λειτουργός.

«Στην προκειμένη έχουν παρουσιαστεί δυο απολύτως αντίθετες εκδοχές για το τι συνέβη εκείνο το δίωρο. Η παθούσα αναφέρει ότι γνωριζόταν κοινωνικά με τον κατηγορούμενο και ήθελε να διερευνήσει αν θα της έκανε κάποια επαγγελματική πρόταση, αντιθέτως ο κατηγορούμενος λέει πως ποτέ δεν εκμεταλλεύτηκε τη θέση του για να βρεθεί με γυναίκες», ανέφερε ο εισαγγελεας της έδρας και σχολίασε: «Υπάρχει μια σκοτεινή λίμνη για τα περιστατικά, ένα θολό σημείο».

Ο εισαγγελέας διερωτήθηκε αν το δικαστήριο έχει τα εργαλεία για να προχωρήσει σε καταδικαστική ή αθωωτική απόφαση. «Το δικαστήριο δεν έχει στη διάθεση του ατράνταχτα αποδεικτικά στοιχεία. Γι’ αυτό δεν επέμεινα τόσο πολύ στο τι κατέθεσαν μάρτυρες που δεν ήταν αυτόπτες στο περιστατικό. Σε κάθε περίπτωση τα περιστατικά προκύπτουν από ενδείξεις, όχι αποδεικτικά μέσα. Θα πρέπει να το δικαστήριο να διατυπώσει στην απόφαση του πως κατέληξε σε κάποιο συμπέρασμα, χωρίς λογικά κενά και αντιφάσεις», είπε ο εισαγγελέας.

Η απολογία Κωστόπουλου

«Δεν ξέρω γιατί το έκανε. Σας είπα για τη συμπεριφορά της δυο χρόνια που κάνει πλέον την influencer. Πρέπει να υπάρχει metoo, αλλά υπάρχουν και λαθρεπιβάτες στο κίνημα, πίστεψε με». Με αυτά τα λόγια έκλεισε την απολογία του ο σκηνοθέτης του «Σασμού» Κωστας Κωστόπουλος, που κατηγορείται για το βιασμό της Έλενας Αθανασοπούλου το 2010.

«Είναι πολύ δύσκολη στιγμή. Δήλωσα παραίτηση από τη δουλειά μου και δεν έχω βγει σε κανάλια να μιλήσω. Υπήρχαν φήμες ότι είμαι εγώ για την καταγγελία και βγήκε μόνος μου και είπα ότι είμαι αυτός που λέει αυτή η κυρία. Σεβόμενος το metoo και την οικογενεια μου. Λένε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις μένεις μόνος σου, εγώ δεν έμεινα ούτε μια στιγμή. Τα παιδιά μου είναι εδώ, οι φίλοι μου, η οικογενεια μου, οι ηθοποιοί της σειράς, οι συμμαθητές μου. Μέσα σε όλα αυτά τα ψέμματα υπάρχουν άνθρωποι που με στηρίζουν. Όσοι με συμπαθούν αλλά κι όσοι δεν με συμπαθούν θα πουν ότι είμαι ειλικρινής» είπε στην απολογία του ο Κώστας Κωστόπουλος.

Ο κατηγορούμενος αρνήθηκε την κατηγορία λέγοντας πως «ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει τη δουλειά μου και το κύρος μου για μα έχω σεξουαλική σχέση με οποιαδήποτε. Είμαι 40 χρόνια στο χώρο, έχω δουλέψει με άπειρους ηθοποιούς και μεγάλους σκηνοθέτες. Γελάω γιατί ξέρουν όλοι ότι ήμουν παντρεμένος με τρία παιδιά. Το να βγαίνω με ανθρώπους της δουλειάς ήταν φυσικό, ήταν η οικογένεια μου».

Αναφερόμενος στο 2010 και τη σχέση του με την καταγγέλλουσα ανέφερε: «Στο πάρτι της γιορτής μου ήρθαμε πιο κοντά και την επόμενη ημέρα είπαμε να βγούμε. Στο villa mercedes πήγαινα χρόνια, με ήξεραν από τους ιδιοκτήτες μέχρι τα πόμολα. Δεν υπήρχαν σκοτεινά μέρη. Ήπιε κρασί, την κέρασα, φάγαμε. Δεν την έχω πάρει ποτέ στο σπίτι της, δεν την έχω αφήσει ποτέ εκεί. Μου είπε για την οικογένεια της και μου είπε ότι έχει ένα κάλεσμα μετά κι αν θέλω να την πάω. Στη διαδρομή μου είπε ότι θέλει να πάει τουαλέτα. Βγήκε, μπήκε ξανά στο αμάξι, αγκαλιαστήκαμε και μετά μου είπε δεν προλαβαίνουμε σήμερα πρέπει να πάω στο κάλεσμα. Την άφησα εκεί που μου είπε. Στεναχωριέμαι που οι άνθρωποι λένε τόσα ψέματα!».

Ο σκηνοθέτης εξήγησε πως για τον επόμενο μήνα έβγαινε και μιλούσε με την καταγγέλλουσα και στα μέσα Ιουνίου της είπε να βγουν ξανά. «Σε αυτά τα πάρτι που γνωριστήκαμε έρχονται κοπέλες για να μας κάνουν παρέα, έρχονται και οι ηθοποιοί δωρεάν και αυτοί για να βλέπει ο κόσμος και να λέει “πήγα στο μερσέντες και ήταν οι τάδε”. Όχι κονσομασιόν μη παρεξηγηθούμε».

Επανερχόμενος στην επίμαχη νύχτα, ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι ήπιαν ένα μπουκάλι κρασί ίσως και δεύτερο, με τον ίδιο να καταναλώνει ένα ποτήρι. «Θα πηγαίναμε στο Ακρωτήρι μετά να πιούμε. Δεν υπήρχε λόγος να πιούμε τόσο πριν. Αυτά που λέει για λιποθυμία είναι αδιανόητα. Θα είχαν έρθει σερβιτόροι, μετρ, οι πάντες. Δεν θα την άφηναν να φύγει από το μαγαζί αν δε συνερχόταν. Εγώ πως θα τη σήκωνα; Πως θα περίμενα το αμάξι; Πως θα την έβαζα μέσα; Χαιρετίσαμε και φύγαμε κανονικότατα! Ήταν εύθυμη όπως ένας άνθρωπος που έχει πιει ένα μπουκάλι κρασί» επέμεινε ο κατηγορούμενος.

Όπως περιέγραψε, σε κάποιο φανάρι φιλήθηκαν και της πρότεινε να σταματήσουν σε πάρκινγκ κοντά στο κλαμπ που θα πήγαιναν. «Ήμασταν στο μπροστά κάθισμα και φιλιόμασταν και μετά πήγαμε στο πίσω κάθισμα για πιο άνετα. Δε θυμάμαι πόσο είχε προχωρήσει η κατάσταση μου λέει «σταμάτα». Εγώ σταμάτησα και της λέω «έπαθες κάτι;». Μου λέει «θέλω να φύγουμε και να πάμε στο μαγαζί στις φίλες μου». Να σε πάω λέω, άντε τα καθίσματα πίσω, άντε να βγω να κουμπώσω τα παντελόνια, άντε να φύγουμε. Εγώ σε όλο το δρόμο τη ρωτούσα αν έπαθε κάτι, αν την πόνεσα, αν έκανα κάτι και δεν μιλούσε. Πήγαμε στο κλαμπ, τη ρώτησα αν θέλει να πάω μαζί της, δεν απάντησε, εγώ πήγα να δω τι έχει. Εκείνη ήταν μια χαρά, μιλούσε με τους φίλους της αλλά εμένα με αγνοούσε. Κι έφυγα. Πήρα το Βαζάκα να το συζητήσω, να του πω τι έγινε. Εκείνος μίλησε μαζί της και μου είπε ότι του είπε η καταγγέλλουσα πως τη βίασα. Του λέω «πλάκα μου κανείς; Τι μαλακίες είναι αυτές; Γυρίζω πίσω να την πάω να καταθέσει σε οποίο αστυνομικό τμήμα θέλει και να είμαι δίπλα της». Αυτά μέχρι τις 3 τα ξημερώματα».

Ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι προσπάθησε και την επόμενη ημέρα να δει τι έχει η κοπέλα, αλλά εκείνη δεν ήθελε επαφές. «Μετά από 3 μήνες την ξαναείδα τυχαία και δε φάνηκε να έχει κάτι. Μιλήσαμε κανονικά. Μετά από καιρό έκανα μια παράσταση και την κάλεσα το βράδυ το μερσέντες και ήρθε. Δυο χρόνια μετά συζητούσαμε στο Facebook, μου έλεγε ότι δούλευε στην Κρήτη, στο fish spa της μαμά της. Το 2013 ήρθε σε οντισιόν που έκανα εγώ και το 2014 την είδα τελευταία φορά δια ζώσης και μιλήσαμε μια χαρά» είπε με την καταγγέλουσα να φωνάζει: «Και μου είπατε πως δεν θα ερχόσασταν ποτέ σε παράσταση που παίζω εγώ, αν δεν ήταν ο φίλος σας!»

Κατά τη διάρκεια της απολογίας του ο κατηγορούμενος είπε πως όταν ενημερώθηκε το 2020 από τον φίλο του Κώστα Βαζάκα για την καταγγελία δεν θυμήθηκε καν το όνομα. «Του λέω ποια είναι αυτή; Μετά τη βρήκα από το Facebook. Βγαίνει πρώτο post «είμαι ο στρατηγός Καραϊσκακης και θα δεις τι θα σου κάνω», βγαίνει δεύτερο «με πνιγείς θέλω να είμαι ελεύθερη στο χώρο». Ποιο χώρο δηλαδή; Όταν έγινα αυτά βγαίνει στη real news με κομμάτια της δικογραφίας χωρίς να λέει το όνομα μου. Μετά στην ΕΡΤ στο δελτίο των 9. Επικοινώνησα με την παραγωγή της σειράς και μου λένε άστο να δούμε πως θα πάει. Εγώ δεν ήθελα να δω πως θα πάει, ηξερα ότι δεν έχω κάνει τίποτα, έκανα τη δήλωση κι έπεσα και κοιμήθηκα. Πίστεψα πως θα κάνω 5 χρόνια να βρω δουλειά. Η παραίτηση μου δεν έγινε δεκτή».

Σχολιάζοντας την αλλαγή στάσης του Κώστα Αρζόγλου, σημείωσε πως ο ηθοποιός είχε καταθέσει υπέρ του στο δικαστήριο που έγινε για αγωγή συκοφαντικής δυσφήμησης σε βάρος της καταγγέλλουσας.

Πρόεδρος: Κατέθεσε κάποια πράγματα η κυρία Διδασκάλου…

Κατηγορούμενος: Την ξέρω 35 χρόνια. Ήμασταν μαζί 1,5 χρόνο στην πρώτη μου δουλειά. Ξέρει τα παιδιά και τη γυναίκα μου. Το 2002 τη σκηνοθετούσα, το 2005 συνεργαστήκαμε στον «Έρωτα» που εγώ την πρότεινα. Δεν είχε δικό της καμαρίνι. Δεν με απέφυγε ποτέ. Το 2012 με βοήθησε σε κάτι που της ζήτησα για το ίδρυμα ζωνάρι.

Πρόεδρος: Πώς το εξηγείτε;

Κατηγορούμενος: Με βάζετε σε δύσκολη θέση. Έχει πει στον ανακριτή ότι με κατήγγειλε στο ΣΕΗ και τελικά μιλούσε στο τηλέφωνο με τον Μπιμπίλα. Δεν έχει πει μισή αλήθεια. Μέχρι το 2020 τρώγαμε μαζί. Δυο χρόνια με την καταγγελία δεν υπήρχε κανείς, και το 2022 βρέθηκαν δυο άνθρωποι που δουλεύουν στην ίδια σειρά και λένε… και ήταν τότε καταξιωμένη ήδη. Έχω κουραστεί με τα δικαστήρια για κάτι που δεν μπορώ να αποδείξω. Είναι ο λόγος μου ενάντια στο δικό της.

Δείτε επίσης: Ιταλία: Νέες πλημμύρες από τις βροχοπτώσεις – Ποτάμια οι δρόμοι στην περιφέρεια Βένετο

Loading