Την εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της πλατφόρμας «Νovoville» βελτιώνει ο Δήμος Αθηναίων

Την εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της πλατφόρμας «Νovoville» βελτιώνει ο Δήμος Αθηναίων

Την ηλεκτρονική του πλατφόρμα καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων δημοτών και επισκεπτών καθώς και ενημέρωσης, τη «Νovoville», αναβαθμίζει ο δήμος Αθηναίων. 
Με τη Novoville ο δημότης ή ο επισκέπτης της Αθήνας έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android είτε μέσω της Web εφαρμογής στην ιστοσελίδα του δήμου Αθηναίων. Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου και ο δημότης λαμβάνει ενημερώσεις για την πορεία επίλυσης του. Κάθε φορά που ένα ζήτημα επιλύεται, ο δημότης λαμβάνει «ζωντανή» ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο. 
Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής, οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται για όλες τις εκδηλώσεις και για σημαντικά νέα και ανακοινώσεις του Δήμου. Επίσης με την υπηρεσία Novoville οι δημότες μπορούν να απευθύνονται για όλα αυτά τα θέματα στον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1595 αλλά και στο 210-5277000, επί 24ωρου βάσεως καθ΄όλη την διάρκεια του χρόνου. Σε σχετικό του μήνυμα, ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης προτρέπει τους συμπολίτες του να το αξιοποιήσουν και να αποστέλλουν «τα παράπονα στον δήμαρχο». «Έχουμε μία εφαρμογή που ονομάζεται Novoville, την οποία μπορείτε να κατεβάσετε όλοι στα κινητά σας. Καταγράφετε τα προβλήματα, τα φωτογραφίζετε, μας τα στέλνετε. Κι εμείς με τη σειρά μας προσπαθούμε να ανταποκριθούμε όσο γίνεται πιο γρήγορα, όσο γίνεται πιο άμεσα. Βοηθήστε μας για να αλλάξουμε την πόλη» αναφέρει στο μήνυμα του, ο κ. Μπακογιάννης.

 

©Πηγή: amna.gr

Loading