Ανακαλύψτε το ελληνικής έμπνευσης επιτραπέζιο παιχνίδι που προωθεί την πολιτιστική κληρονομιά της Μάλτας. Η Μάλτα επενδύει στη διαφήμιση του τουρισμού της μέσω ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού, το οποίο αποτελεί βασικό σουβενίρ για τους επισκέπτες της. Το παιχνίδι αυτό είναι 100% ελληνικής έμπνευσης και θα χρησιμοποιηθεί από τις διπλωματικές αποστολές της Μάλτας για την προώθηση της χώρας. Οι δημιουργοί του, Κατερίνα Κυριακούδη και Κωνσταντίνος Τζαγκαράκης, σχεδίασαν έναν κύλινδρο γνώσεων με εξερευνητικά στοιχεία που περιλαμβάνουν την ιστορία, την κουλτούρα και τη γαστρονομία της Μεσογείου.
Η Κατερίνα Κυριακούδη τόνισε: «Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμάς η ανάθεση αυτού του έργου, εφόσον είμαστε μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στην Ελλάδα,» και πρόσθεσε ότι το παιχνίδι θα συμβάλλει στην προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς της Μάλτας στο παγκόσμιο κοινό. Το προϊόν διαθέτει 70 κάρτες διπλής όψης, προσφέροντας έξυπνες πληροφορίες και κουίζ γνώσεων για τους παίκτες.
Το επιτραπέζιο παιχνίδι έχει ήδη παρουσιαστεί στην πρεσβεία της Μάλτας στην Αθήνα, ενισχύοντας τις εμπορικές σχέσεις Ελλάδας – Μάλτας.