Η ψηφιακή καθημερινότητα του πολίτη συνεχώς βελτιώνεται, με το gov.gr να αποτελεί σημαντικό εργαλείο στα χέρια του. Στη νέα μέτρηση των επιπέδων του Customer Experience (CX) στην Ελλάδα, το gov.gr αναδείχθηκε δημόσια υπηρεσία με την καλύτερη επίδοση, διατηρώντας τα πρωτεία σε σχέση με τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό και τη δυναμική είσοδο της Aegean στο top 5 των εταιρειών με το καλύτερο CX, το gov.gr διατήρησε φέτος τη 2η καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 74 εταιρείες, επιδεικνύοντας συνέπεια στη διατήρηση των υψηλών στάνταρ στην εξυπηρέτηση.
Η κατάταξη του gov.gr στη 2η θέση μεταξύ 74 εταιρειών αποδεικνύει ότι ο πολιτο-κεντρικός σχεδιασμός των υπηρεσιών από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αλλάζει την καθημερινότητα των πολιτών, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους στο κράτος. Συνεχίζουμε δυναμικά, ακολουθώντας το ορόσημο που έχει θέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης: μέχρι το τέλος της τετραετίας να έχουν ψηφιοποιηθεί όλες οι διαδικασίες του Δημοσίου. Με ρυθμό περίπου 1 με 1,5 νέα υπηρεσία την ημέρα, το κράτος εξελίσσεται ψηφιακά.
Μέχρι τον Νοέμβριο του 2024, στο gov.gr υπήρχαν συνολικά 1.950 υπηρεσίες, με 14 νέες προσθήκες τον τελευταίο μήνα. Ενδεικτικά, συμπεριλήφθηκαν το Κουπόνι συνδεσιμότητας Gigabit, η επιδότηση προσωρινής στέγασης σε πληγέντες από πυρκαγιές, και η αναφορά περιστατικού παραβατικότητας από ή σε βάρος ανηλίκου για την Ελληνική Αστυνομία.
Μόνο τον Νοέμβριο, περισσότεροι από 8,58 εκατομμύρια πολίτες χρησιμοποίησαν το gov.gr, εκδίδοντας τουλάχιστον ένα έγγραφο ή υποβάλλοντας μια ηλεκτρονική δήλωση, με τον συνολικό αριθμό εγγράφων και δηλώσεων που έχουν εκδοθεί ή υποβληθεί ηλεκτρονικά να ξεπερνά τα 309,6 εκατομμύρια (αύξηση 4,32 εκατομμυρίων σε σχέση με τον Οκτώβριο).
Να σημειωθεί ότι η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από την Braincandy, περιλάμβανε δείγμα 1.200 ατόμων, αντιπροσωπευτικό του ελληνικού πληθυσμού, με συμμετοχή brands από 11 διαφορετικούς κλάδους.
Αυτό που φαίνεται να αποζητούν οι Έλληνες είναι το «ευγενικό και βοηθητικό προσωπικό». Για πρώτη φορά, η εμπειρία από τα ηλεκτρονικά καταστήματα γίνεται πιο σημαντική από αυτή των φυσικών, όσον αφορά στη διαμόρφωση της συνολικής εμπειρίας από μία μάρκα.
Ο στόχος της έρευνας είναι να παρακινήσει τις εταιρείες να βλέπουν και εκτός των αυστηρών ορίων του κλάδου τους, καθώς η ευρύτερη εμπειρία διαμορφώνει τις προσδοκίες των ανθρώπων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ