H ΟΛΘ Α.Ε. είναι ένας αξιόπιστος και γρήγορα αναπτυσσόμενος οργανισμός προσηλωμένος στο όραμα και τις αξίες που πρεσβεύει και μεριμνά για τους ανθρώπους του, καινοτομεί, παράγει οικονομικές υπεραξίες και είναι ενεργός και κοινωνικά υπεύθυνος.
Το επενδυτικό πλάνο για την αναβάθμιση του Λιμένα και την εδραίωσή του ως Κόμβο Συνδυασμένων Μεταφορών στη Νοτιοανατολική, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη υλοποιείται με γρήγορους ρυθμούς, αποτελώντας έναν ισχυρό πόλο ανάπτυξης για την οικονομία και την κοινωνία σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Στο τιμόνι της διοίκησης, ο κ. Αθανάσιος Λιάγκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. ΟΛΘ Α.Ε., ένας άνδρας που έχει σηκώσει τα μανίκια καθώς όραμά του είναι να καταστήσει το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης αναπτυξιακό μοχλό του διεθνούς εμπορίου, της τοπικής και εθνικής οικονομίας.
6ος Προβλήτας Θεσσαλονίκης
Οι διαδικασίες για το εμβληματικό έργο επέκτασης του 6ου Προβλήτα, δρομολογούνται με ταχύτατους ρυθμούς, το 2ο στάδιο του σχετικού διαγωνισμού όπου υποβλήθηκαν δεσμευτικές οικονομικές και τεχνικές προσφορές από πέντε υποψήφια σχήματα έχει ολοκληρωθεί και αναμένεται να αναδειχθεί ο οριστικός ανάδοχος του έργου για να ξεκινήσουνε οι εργασίες.
«Η υλοποίηση αλλά και η ολοκλήρωση του εν λόγω έργου, συμβάλλει ουσιαστικά στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη με ποικίλα και πολλαπλασιαστικά οφέλη σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Δημιουργούμε διαρκώς νέες θέσεις εργασίας όχι μόνο στην ΟΛΘ Α.Ε. αλλά και σε επιχειρήσεις συνδεδεμένες με τις λιμενικές δραστηριότητες και προσελκύουμε το ενδιαφέρον εταιρειών παροχής συναφών υπηρεσιών που ενισχύουν σημαντικά την οικονομική δραστηριότητα της τοπικής και εθνικής οικονομίας», δηλώνει ο κ. Λιάγκος.
Βάσει του χρονοδιαγράμματος, η ολοκλήρωση του έργου ορίζεται σε 36 μήνες από την έναρξη των εργασιών σηματοδοτώντας την ουσιαστική αναβάθμιση της ανταγωνιστικότητας του Λιμένα της Θεσσαλονίκης καθώς:
«Επιτρέπει τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση του συγκριτικού ανταγωνιστικού του πλεονεκτήματος, δηλαδή της εγγύτητας με τις αγορές της Νοτιοανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης καθώς και με τα μεγάλα διευρωπαϊκά δίκτυα αυτοκινητόδρομων και σιδηροδρόμων. Επίσης, το έργο αναβαθμίζει περεταίρω τη θέση του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια λιμενική βιομηχανία και στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας» ενώ παράλληλα, όπως υπογραμμίζει ο κ. Λιάγκος «Ο 6ος Προβλήτας αυξάνει σημαντικά τη χωρητικότητα του λιμανιού και δίνει τη δυνατότητα απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels) χωρητικότητας 24,000 TEUs».
Βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη του λιμένα και την εδραίωσή του σε κόμβο Συνδυασμένων Μεταφορών για τη Νοτιοανατολική, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη αποτελούν και τα έργα συνδεσιμότητας του λιμανιού με το εθνικό οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο, τα οποία εκτιμάται πως θα έχουν ολοκληρωθεί παράλληλα με την επέκταση του 6ου προβλήτα.
Αναβάθμιση Εξοπλισμού
Στο πλαίσιο του προγράμματος αναβάθμισης εξοπλισμού και κατ’ επέκταση της ουσιαστικής αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών ώστε το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης να είναι πρωταγωνιστής στην ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών από και προς τη Νοτιοανατολική, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη προσελκύοντας πλοία κύριων γραμμών, η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ήδη προμηθευτεί 12 Straddle Carriers με δυνατότητα στοιβασίας container σε 3 επίπεδα καθ’ ύψος, 1 Mobile Harbor Crane μέγιστης ανυψωτικής ικανότητας 144 τόνων και 2 STS Cranes (Γερανογέφυρες) ειδικά σχεδιασμένα για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
«Παράλληλα, στα τέλη του 2020 ιδρύθηκε το 1ο dry port στη Σόφια και από τον Ιανουάριο του 2021 η ΟΛΘ Α.Ε. παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις εμπορευματικών μεταφορών και εφοδιαστικής αλυσίδας μέσω της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμένα της Θεσσαλονίκης με το dry–port της Βουλγαρίας», συμπληρώνει ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. ΟΛΘ Α.Ε.
Ψηφιακός Μετασχηματισμός
Στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, η ΟΛΘ Α.Ε. επενδύεισε καινοτόμες τεχνολογίες και λύσεις με στόχο τη μετατροπή του λιμανιού σε «έξυπνο λιμάνι» με έξυπνες και προηγμένες τεχνολογίες για την ψηφιοποίηση των συστημάτων και την παροχή αποτελεσματικών, αξιόπιστων, ποιοτικών και ανταγωνιστικών υπηρεσιών με απλουστευμένες διαδικασίες.
«Μέσω της συνεχούς βελτίωσης των συστημάτων μας, αξιοποιούμε τις ψηφιακές τεχνολογίες έχοντας πάντα ως επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών μας προσδίδοντας τους επιπλέον αξία και επιτυγχάνοντας αποδοτικότερη αλληλεπίδραση μαζί τους.
»Παραμένουμε αυστηρά προσηλωμένοι στην ανάπτυξη της Εταιρείας. Εστιάζουμε στην επιτάχυνση και υλοποίηση του Επενδυτικού μας Πλάνου, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίζουμε τις υποδομές, τον εξοπλισμό, το φάσμα και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του Λιμένα της Θεσσαλονίκης», τονίζει ο κ. Αθανάσιος Λιάγκος.
Δείτε επίσης: Κυριάκος Μητσοτάκης: Tι θα περιλαμβάνει το «πακέτο ΔΕΘ»
- Νέες παραγγελίες ύψους €74 εκατ. για την THEON, ήδη υπερβαίνει τα €150 εκατ. το 4ο τρίμηνο του 2024
- Συγκέντρωση διαμαρτυρίας σήμερα από εκπαιδευτικούς στη Θεσσαλονίκη
- Δημοσιεύθηκε η τέταρτη Έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ολυμπιακός: Η τριήμερη ανάπαυλα και η νοοτροπία νίκης
- Αρκάς: Μια δημιουργική Παράσταση για την Παρασκευή
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr