Το λογότυπο διατηρεί το όνομα “Καστοριά” και χρησιμοποιεί το «Κ», ως χαρακτήρα αναγνωρισμένου διεθνώς σε διάφορες εφαρμογές.
Το νέο λογότυπο προώθησης και προβολής της Καστοριάς ως προορισμού τεσσάρων εποχών, παρουσιάστηκε σε εκδήλωση που οργάνωσε η αντιδημαρχία Πολιτισμού και Τουρισμού του ακριτικού δήμου της Δυτικής Μακεδονίας.
Τα στελέχη της εταιρίας Wise Ram που ανέλαβαν το δημιουργικό μέρος του τουριστικού λογότυπου, ανέφεραν ότι «την αίσθηση της ηρεμίας, της χαλάρωσης καθώς και το ενδιαφέρον για την επίσκεψη χώρων που παρουσιάζουν την πολυ-πολιτισμική κληρονομιά της Καστοριάς» προσπάθησαν να την ενσωματώσουν στο εικαστικό μέρος του λογότυπου, που στην κεντρική του ιδέα αναδεικνύει τη λίμνη, ως ένα βασικό στοιχείο στην τουριστική εμπειρία που μπορεί να νοιώσει ο επισκέπτης.
Το λογότυπο διατηρεί το όνομα “Καστοριά” και χρησιμοποιεί το «Κ», ως χαρακτήρα αναγνωρισμένου διεθνώς σε διάφορες εφαρμογές ενώ ένα στοιχείο που ξεχωρίζει είναι ο κυματισμός που είναι ενσωματωμένος στο εικαστικό μέρος της γραμματοσειράς, θέμα που παραπέμπει άμεσα στα στοιχεία της λίμνης που είναι το σήμα κατατεθέν της πόλης.
«Για πρώτη φορά, ο Δήμος Καστοριάς αποκτά στρατηγική ταυτότητα και ένα σύγχρονο, ευφάνταστο λογότυπο, το οποίο θα αποτελεί το σήμα κατατεθέν της Καστοριάς ως τουριστικού προορισμού» σημείωσε ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Κορεντσίδης και πρόσθεσε ότι «η περιοχή μας θέλει να επενδύσει στον τουρισμό και διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα προς αυτή την κατεύθυνση».
Οι οργανωτές ανέφεραν ότι το τουριστικό λογότυπο της Καστοριάς, προέκυψε από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε τους προηγούμενους μήνες και της διαβούλευσης με τους επαγγελματίες του τουρισμού και τους εκπροσώπους φορέων.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε επίσης: ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: «Να μπει φρένο στην υποβάθμιση της ΕΡΤ3»