Β. Θεολόγης: Σωρεία ακυρώσεων στις εκδρομές λόγω κοροναϊού

Β. Θεολόγης: Σωρεία ακυρώσεων στις εκδρομές λόγω κοροναϊού

“Οι περισσότεροι ταξιδιώτες σκέφτονται δυστυχώς να ακυρώσουν τις εκδρομές τους. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα”, δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης, Βύρωνας Θεολόγης, στον αέρα της εκπομπής “Ραντεβού στη μία”, μέσα από τη συχνότητα του Flash 99.4 Θεσσαλονίκης. Ο κ. Θεολόγης μίλησε για τις συνέπειες του κοροναϊού στον τουρισμό, αναφέροντας πως οι πελάτες αρνούνται να ταξιδέψουν διότι φοβούνται για την υγεία τους.

“Ξεκίνησε το κακό από την Ιταλία με τις μαθητικές εκδρομές, με τη διαταγή που έφυγε από το υπουργείο παιδείας να ακυρωθούν οι εκδρομές. Αυτή ήταν και η αρχή του τέλους για εμάς. Και συμπληρώθηκε χθες με τις εκδηλώσεις του καρναβαλιού. Για να σας μεταφέρω λίγο το κλίμα, σήμερα που είναι Παρασκευή του τελευταίου σαββατοκύριακου της αποκριάς, έχουν ακυρωθεί όλες οι οδικές εκδρομές και μόνο για την Κέρκυρα ελπίζουμε να γίνει”, όπως επεσήμανε.

Μάλιστα αυτή η κατάσταση επηρεάζει πολλά ακόμη επαγγέλματα εκτός από τους τουριστικούς πράκτορες. “Εκτός από εμάς τους τουριστικούς πράκτορες, τους μεταφορείς και τους οδηγούς, σκεφτείτε πόσα άλλα επαγγέλματα εμπλέκονται και πόσοι άλλοι περίμεναν να δουλέψουν”.

Όσον αφορά τις επιστροφές χρημάτων, ο κ. Θεολόγης ανέφερε τα εξής: “Κάθε ένας ταξιδιώτης υπογράφει μια σύμβαση ταξιδίου, όπου εκεί ρητά αναφέρεται το πότε μπορεί να ακυρώσει μια εκδρομή και το τι μπορεί να πάρει πίσω. Αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με μια πρωτοτυπία. Οι εκδρομείς ακυρώνουν τις εκδρομές. Μέχρι πρότινος γίνονταν αντίστροφα τα πράγματα. Δηλαδή ο τουριστικός πράκτορας λέει στον κόσμο ελάτε, το πούλμαν σάς περιμένει να πάτε στην εκδρομή, αλλά οι πελάτες λένε όχι ευχαριστώ, δεν θα έρθω”.

Συνεχίζοντας υποστήριξε πως οι τουριστικοί πράκτορες έρχονται σε δύσκολη θέση, καθώς έφεραν σε πέρας τις υποχρεώσεις τους στο ακέραιο, και πρέπει να ακυρώσουν τελικά τις εκδρομές τους. “Ο πελάτης θέλει να προστατεύσει την υγεία του, αλλά η συμφωνία με τον τουριστικό πράκτορα δεν αλλάζει. Όταν ήρθε ο πελάτης και είπε στον πράκτορα να κλείσει εισητήρια, ξενοδοχείο, ξεναγήσεις, ο πράκτορας φρόντισε γι΄αυτά στο ακέραιο. Ο πράκτορας θα πρέπει πρώτα να πάρει τα λεφτά από τα ξενοδοχεία και τα εισητήρια για να κάνει μετά επιστροφή στον πελάτη. Επομένως είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα”.

Αναλυτικά όσα είπε ο κ. Θεολόγης εδώ:

Loading

Play