«Άλμα» επισκεψιμότητας έχουν σημειώσει οι λάτρεις των χειμερινών σπορ στα χιονοδρομικά κέντρα της χώρας τις τελευταίες εβδομάδες, συγκριτικά με την pro-covid εποχή, όπως αναφέρουν οι προϊστάμενοι των χιονοδρομικών κέντρων Βόρας – Καϊμάκτσαλαν και Παρνασσού, μιλώντας στο politic.gr.
Ρεπορτάζ: Κωνσταντίνα Πλοιαρίδη
Πλήθος σκιέρ και επισκεπτών γεμίζουν τις πίστες και το σαλέ του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού. Ο προϊστάμενος του κέντρου Αντώνης Τουρκοχωρίτης αναφέρει πως τα Σαββατοκύριακα υπάρχει πληρότητα που αγγίζει το 100% και τις καθημερινές 70%, που είναι τα υψηλότερα ποσοστά των τελευταίων δύο χρόνων. Μάλιστα, όπως ο ίδιος εξηγεί, «ο κορονοϊός έχει βοηθήσει, καθώς δεν υπάρχει πρόσβαση σε χιονοδρομικά κέντρα του εξωτερικού και ο κόσμος έρχεται εδώ».
Το ίδιο επιβεβαιώνει και από πλευράς του ο προϊστάμενος του χιονοδρομικού κέντρου Βόρας – Καϊμάκτσαλαν Θάνος Παναγιωτόπουλος. Όπως ο ίδιος ανέφερε, «ήδη από όταν ξεκινήσαμε στις 17 Δεκεμβρίου, είχαμε 50% περισσότερο κόσμο από την pro-covid εποχή του 19’ και του 20’».
Συγκεκριμένα, το ΧΚ Βόρας Καϊμάκτσαλαν υποδέχτηκε πάνω από 2.500 επισκπέπτες το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, αριθμός που αντιστοιχεί σε κάτι παραπάνω από το 80% της πληρότητας του κέντρου. Τις καθημερινές δε, ο κόσμος είναι λιγότερος, σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτόπουλο, με ποσοστό πληρότητας 20-30%.
Σημειώνεται ότι η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους χώρους των χιονοδρομικών κέντρων, η είσοδος στα σαλέ γίνεται με επείδιξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης, ενώ τα παιδιά μπορούν να εισέρχονται και με επίδειξη αρνητικού rapid test.
Δείτε επίσης: Ειδική επιτροπή ανέλαβε έρευνα για το ατύχημα με λεωφορείο του ΟΑΣΘ
- Αποχώρηση Κάτανετς από την εθνική Ουζμπεκιστάν για λόγους υγείας
- Η πρεμιέρα της σειράς ντοκιμαντέρ «Μυστηριώδη Νησιά» του National Geographic στις 27 Ιανουαρίου
- Η Λόρεν Σάντσεζ απαντά στις αντιδράσεις για την αμφιλεγόμενη εμφάνισή της στην ορκωμοσία του Τραμπ
- VITA: Η Σμαράγδα Καρύδη αποκαλύπτει τη σχέση της με τον χρόνο
- Η Μπάγερν Μονάχου στοχεύει τον Τζέιμι Γκίτενς ως διάδοχο του Σανέ