Το πενταψήφιο 13033 μπήκε απότομα στη ζωή μας, μετά την απαγόρευση κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, ωστόσο έφερε μαζί του και αρκετά προβλήματα.
Δεν ήταν λίγοι οι πολίτες που δυσκολεύτηκαν ή δεν κατάφεραν να στείλουν το απαραίτητο μήνυμα στο 13033 προκειμένου να μετακινηθούν.
Κάποιοι μεγαλύτερης ηλικίας τα βρήκαν… σκούρα, ενώ πολλοί αντιμετώπισαν πρόβλημα λόγω των ρυθμίσεων των κινητών τηλεφώνων τους, τα οποία είτε δεν επέτρεπαν την αποστολή μηνύματος σε πενταψήφια, είτε προειδοποιούσαν τους καταναλωτές για ενδεχόμενες χρεώσεις (σ.σ. είναι γνωστή η ύπαρξη πενταψήφιων που χρεώνουν υπέρογκα ποσά, εξαπατώντας τους καταναλωτές).
Ως εκ τούτου, πολλοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να επικοινωνήσουν με τις τηλεφωνικές εταιρείες, προκειμένου να ζητήσουν οδηγίες και διευκρινίσεις. Τα τηλεφωνικά κέντρα των παρόχων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών «βούλιαξαν», καθώς οι κλήσεις για το πενταψήφιο 13033 έπεσαν… βροχή.
Δείτε ακόμη:
Λοβέρδος: «Αναγκαία τα περιοριστικά μέτρα»