Με την προβολή του ντοκιμαντέρ «Το κοινωνικό ποδόσφαιρο» ξεκινά η παγκόσμια καμπάνια A ball for all για το 2025

Με την προβολή του ντοκιμαντέρ «Το κοινωνικό ποδόσφαιρο» ξεκινά η παγκόσμια καμπάνια A ball for all για το 2025

Με το αγγλόφωνο ντοκιμαντέρ με τίτλο «Το κοινωνικό ποδόσφαιρο» υποδέχτηκε το 2025 η παγκόσμια καμπάνια A ball for all (Μια μπάλα για όλους), που ξεκίνησε από την Ελλάδα και άλλαξε την καθημερινότητα των παιδιών με οπτική αναπηρία σε όλο τον κόσμο. Το ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία της Βαρβάρας Δουμανίδου και με την πρωτότυπη μουσική της 11χρονης Λουκίας Κασαμάκη, που γεννήθηκε με ολική τύφλωση και γνωρίζει άπταιστα Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά, ενώνει το παζλ των επτά χρόνων της καμπάνιας.

Το ντοκιμαντέρ «ταξιδεύει» τον θεατή σε 215 χώρες και περιοχές με φωτογραφίες και videos από τη δωρεάν διανομή της μοναδικής πατενταρισμένης μπάλας ποδοσφαίρου, κατάλληλης και για παιδιά με οπτική αναπηρία. Στην έκθεση της συγκεκριμένης μπάλας, που δεν πωλείται αλλά μόνο δωρίζεται, έχουν ήδη μοιραστεί πάνω από 21.500 τέτοιες μπάλες.

Στο ντοκιμαντέρ συμμετέχουν πλήθος προσώπων του παγκοσμίου ποδοσφαίρου που αλληλεπιδρούν με την καμπάνια, όπως οι Xavi Hernandez, Didier Drogba, Pep Guardiola και πολλοί άλλοι, συμπεριλαμβανομένων και Ελλήνων ποδοσφαιριστών όπως ο Άγγελος Χαριστέας και ο Θοδωρής Ζαγοράκης.

Η μουσική της Λουκίας ακολουθεί τη δομή του ντοκιμαντέρ, το οποίο εστιάζει στη γέννηση της ιδέας, τα πρώτα βήματα, τις προκλήσεις και το μέλλον της καμπάνιας.

Το Όραμα Νέων Youthorama είναι ο μοναδικός φορέας που έχει προσκληθεί να εκπαιδεύσει βιωματικά τους θεατές σε όλα τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως το UEFA EURO 2024 και οι Παραολυμπιακοί Αγώνες Παρίσι 2024.

Η πιο επιτυχημένη χρονιά για την καμπάνια ήταν το 2024, με μαζικές δράσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, επισημαίνοντας τη θέση της στην κατηγορία «Εμπνευστική Αλλαγή» στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αξιοσημείωτο είναι ότι έχει ήδη εγκριθεί η στήριξη από το Ίδρυμα για το Παιδί της UEFA για την επόμενη διετία και η εκπαιδευτική παρουσία στο 1ο FIFA World Club Cup στις ΗΠΑ τον Ιούνιο 2025.

Το ντοκιμαντέρ πραγματοποιήθηκε με τη συγχρηματοδότηση της UEFA Foundation for Children και του Erasmus+ Sport, με τη συμμετοχή μιας ομάδας καλλιτεχνών και συνεργατών.

Περισσότερες πληροφορίες για την καμπάνια είναι διαθέσιμες σε 7 γλώσσες στην ιστοσελίδα www.aballforall.com, ενώ το ντοκιμαντέρ είναι διαθέσιμο σε αυτό το σύνδεσμο.

Loading

Play