Οι δημότες της Θεσσαλονίκης μπορούν να εκφράζουν τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους και να τα επικοινωνούν στη δημοτική αρχή.
Ο θεσμός του Αντιδημάρχου Υπηρεσίας, που εγκαινιάστηκε από τον Δήμο Θεσσαλονίκης στις 16 Σεπτεμβρίου, γνωρίζει ήδη σημαντική αποδοχή από τους δημότες. Η πρωτοβουλία, η οποία επιτρέπει στους πολίτες να συναντούν καθημερινά από Δευτέρα έως Πέμπτη έναν Αντιδήμαρχο ή εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο, προσφέρει ένα βήμα ανοιχτής επικοινωνίας και αμεσότητας με τη δημοτική αρχή.
Οι συναντήσεις, που πραγματοποιούνται στον 3ο όροφο του Δημαρχείου από τις 17.00 έως τις 20.00, έχουν ήδη συμβάλει στην προώθηση δεκάδων αιτημάτων στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου. Η τηλεφωνική γραμμή 15192, μέσω της οποίας κλείνονται τα ραντεβού, διευκολύνει τους πολίτες να αποκτήσουν πρόσβαση στον νέο θεσμό.
Με τα πρώτα θετικά αποτελέσματα, ο Δήμος Θεσσαλονίκης επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να εργάζεται για τη βελτίωση της καθημερινότητας στην πόλη.
Να σημειωθεί πως σύμφωνα και με το δήμαρχο, Στέλιο Αγγελούδη, ο θεσμός του Αντιδημάρχου Υπηρεσίας πρόκειται για έναν «καινοτόμο θεσμό που διευκολύνει περαιτέρω την επικοινωνία των δημοτών με τον δήμο. Μετά την εφαρμογή “Βελτιώνω την πόλη μου” και τη λειτουργία της νέας γραμμής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, το 15192, προσθέτουμε έναν ακόμη δίαυλο επικοινωνίας, καθιστούμε το δημαρχείο ακόμη πιο φιλικό και προσβάσιμο, θέτοντας στο επίκεντρο τον πολίτη και προσπαθώντας για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων προς τους δημότες υπηρεσιών. Σημείο αναφοράς των δράσεών μας παραμένει η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, μια καλύτερη, πιο ανθρώπινη και λειτουργική Θεσσαλονίκη».