Νέα στρατηγική της ΕΕ για την αυτοκινητοβιομηχανία: Στρατηγικές πρωτοβουλίες για ένα λαμπρό μέλλον

Νέα στρατηγική της ΕΕ για την αυτοκινητοβιομηχανία: Στρατηγικές πρωτοβουλίες για ένα λαμπρό μέλλον

Τη νέα Στρατηγική της ΕΕ για το Μέλλον της Ευρωπαϊκής Αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσίασε σήμερα στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο ο επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού. Η στρατηγική αυτή χαρακτηρίζεται ως προϊόν ευρείας διαβούλευσης με όλους τους εμπλεκόμενους, καινοτόμα και με σταθερό προσανατολισμό στην υποστήριξη και την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο επίτροπος ανέφερε την αξία της αυτοκινητοβιομηχανίας για την Ευρώπη, καθώς συμβάλλει σε ποσοστό 7% στο ευρωπαϊκό ΑΕΠ, ενώ στον κλάδο απασχολούνται 13,8 εκατομμύρια εργαζόμενοι. Επανέλαβε τους κινδύνους που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία, όπως ελλείψεις προσωπικού και υπερβολική εξάρτηση από εισαγόμενες πρώτες ύλες.

Η Στρατηγική εισάγει εμβληματικές πρωτοβουλίες σε πέντε τομείς: Καινοτομία και Ψηφιοποίηση, Καθαρή Κινητικότητα, Ανταγωνιστικότητα και Ανθεκτικότητα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Δεξιότητες και Ίσοι Όροι Ανταγωνισμού. Δήλωσε ότι οι διαθέσιμοι πόροι για την υλοποίηση της Στρατηγικής μπορούν να μετατρέψουν την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Ακόμη, τόνισε πως κανείς δεν πρέπει να μείνει πίσω στη μετάβαση στην καθαρότερη κινητικότητα. Υπογράμμισε τη σημασία της κοινωνικής διάστασης αυτής της μετάβασης, καθώς και την ανάγκη να εκπαιδευτούν και να προσελκυστούν εργαζόμενοι με τις απαραίτητες δεξιότητες για το ψηφιακό μέλλον.

Στην Ολομέλεια, ο επίτροπος ξεκαθάρισε ότι η νέα Στρατηγική στηρίζεται στον ρεαλισμό και ανέφερε ότι θα υπάρξει στοχευμένη τροποποίηση των στόχων εκπομπών για το 2025. Δήλωσε επιπλέον ότι η επίτευξη των στόχων του 2035 απαιτεί τεχνολογικά ουδέτερη προσέγγιση και στενή συνεργασία με τα κράτη μέλη για την ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης.

Ο επίτροπος τόνισε την υποχρέωση να στηριχθούν οι εργαζόμενοι στη μετάβαση και εξέφρασε την πεποίθηση ότι δημιουργείται ένα μέλλον εξίσου εντυπωσιακό με το παρελθόν της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Loading

Play