Στη «μάχη» για τους αναποφάσιστους πριν την 5η Νοεμβρίου

Στη «μάχη» για τους αναποφάσιστους πριν την 5η Νοεμβρίου

Οι ΗΠΑ βρίσκονται σε κρίσιμο σημείο πριν από τις προεδρικές εκλογές, με την εκστρατεία της αντιπροεδρίας Κάμαλα Χάρις και του πρώην προεδρικού υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ να εστιάζει στο να πείσει τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους.

Ωστόσο, αυτές οι προσπάθειες δεν απευθύνονται μόνο σε εκείνους που δεν έχουν αποφασίσει ποιον υποψήφιο να υποστηρίξουν, αλλά κυρίως σε εκείνους που κλείνουν στο να μην ψηφίσουν καθόλου. Αυτή η ομάδα αναποφάσιστων ψηφοφόρων αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ποσοστό του εκλογικού σώματος, σε σύγκριση με μόλις 3% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων που παραμένουν αναποφάσιστοι για την επιλογή υποψηφίου.

Ο Μπιλ Μακιντέρφ, Ρεπουμπλικάνος δημοσκόπος, σημειώνει στην «Wall Street Journal» ότι η μεγαλύτερη πρόκληση για τις δύο εκστρατείες είναι να πείσουν αυτούς τους ψηφοφόρους να συμμετάσχουν. Η επιτυχία οποιασδήποτε πλευράς εξαρτάται περισσότερο από την κινητοποίηση αυτών των πολιτών για να ψηφίσουν παρά από τη μεταστροφή εκείνων που ακόμη σκέφτονται μεταξύ Χάρις ή Τραμπ. Για τον σκοπό αυτό, και οι δύο εκστρατείες και οι εθελοντικές ομάδες που συνδέονται με αυτές χρησιμοποίησαν στρατηγικές στοχευμένης διαφήμισης.

Η «MAGA Inc.», υπό την καθοδήγηση του Έλον Μασκ, που υποστηρίζει τον Τραμπ, ξεκίνησε μια επιθετική διαφημιστική καμπάνια, στοχεύοντας περίπου 3,5 εκατομμύρια ψηφοφόρους σε πολιτείες-κλειδιά. Αυτή η πρωτοβουλία επεκτείνεται σε 4 εκατομμύρια πιθανούς Ρεπουμπλικάνους ψηφοφόρους που δεν ψήφισαν στις τελευταίες τρεις προεδρικές εκλογές και σχεδιάστηκε για πλατφόρμες streaming.

Από την άλλη, η «Priorities USA», κορυφαία υποστηρικτική ομάδα των Δημοκρατικών, προσπαθεί να κινητοποιήσει ψηφοφόρους που τείνουν να υποστηρίξουν τη Χάρις αλλά δεν είναι πλήρως δεσμευμένοι. Αυτή η ομάδα εκτιμάται ότι περιλαμβάνει περίπου το 11% όλων των ψηφοφόρων, με στρατηγικές που αξιοποιούν την κοινωνική πίεση.

Σύμφωνα με δεδομένα από τη «Wall Street Journal», οι αποφάσεις των ψηφοφόρων που θα μπορούσαν να μην ψηφίσουν έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν σημαντικά το αποτέλεσμα των εκλογών.

Οι προσπάθειες των Ρεπουμπλικάνων έχουν προσαρμοστεί στις τελευταίες εβδομάδες, με στόχο χαμηλής πιθανότητας ψηφοφόρους. Υπάρχουν ανησυχίες για την αποτελεσματικότητα της προεκλογικής εκστρατείας του Τραμπ λόγω της εξάρτησής της από εξωτερικές εθελοντικές ομάδες.

Η άμεση αλληλογραφία έχει αποδειχθεί κρίσιμη, με τους Ρεπουμπλικάνους να κυριαρχούν σε αυτή τη μορφή πίεσης. Ωστόσο, η εκστρατεία της Χάρις έχει ενισχύσει τις δικές της προσπάθειες με άμεση αλληλογραφία.

Οι έρευνες δείχνουν ότι αυτές οι εκκλήσεις μπορούν να αυξήσουν την προσέλευση κατά μία έως δύο ποσοστιαίες μονάδες, κάτι που θα μπορούσε να είναι καθοριστικό σε μια αμφίρροπη εκλογική αναμέτρηση.

Η προσπάθεια προσέγγισης των απογοητευμένων ψηφοφόρων έχει αναδειχθεί σε προτεραιότητα και των δύο εκστρατειών. Οι τελευταίες παρεμβάσεις, που συνδυάζουν στοχευμένη ψηφιακή προσέγγιση, άμεση αλληλογραφία και εκστρατεία πόρτα-πόρτα, αποσκοπούν στην ενεργοποίηση αυτής της κρίσιμης ομάδας ψηφοφόρων.

Loading

Play