Μ. Καραγιάννη: Με αέρα Ευρώπης οι γιορτές στην πόλη

“Από τον Ιούνιο η ομάδα του Δημάρχου άρχισε να σχεδιάζει τις χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, με πρότυπο το τι γίνεται στις μεγάλες πρωτεύουσες της Ευρώπης”, δήλωσε η εντεταλμένη σύμβουλος σε θέματα τουρισμού και δημοσίων σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης και πρόεδρος της Μητροπολιτικής Αναπτυξιακής Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη στον Flash 99.4. Η κα. Καραγιάννη μίλησε για τις εορταστικές εκδηλώσεις στην πόλη μας, καθώς και για την προοπτική που έχει ώστε να γίνει από τους πιο αγαπητούς τουριστικούς προορισμούς.

“Στόχος μας είναι να προβληθεί η πόλη στο εξωτερικό, μέσω των social media, γι’ αυτό και έγινε η συγκεκριμένη διακόσμηση. Πέρα απ΄αυτό θέλαμε να ικανοποιήσουμε τόσο τους δημότες της πόλης μας, όσο και τους επισκέπτες από τις γύρω περιοχές”.

propoli

“Ως τουριστικός προορισμός, η Θεσσαλονίκη παίρνει τη χειρότερη βαθμολογία για τις υποδομές και τα ΜΜΜ της”

Συνεχίζοντας, η κα. Καραγιάννη ανέφερε πως σκοπός της διοίκησης είναι να βάλει τη Θεσσαλονίκη στον χάρτη με τους τουριστικούς προορισμούς που δέχονται επισκέπτες ολόκληρο τον χρόνο. “Είναι διαπιστωμένο ότι η Θεσσαλονίκη έχει ήδη μπει στον τουριστικό χάρτη σαν προορισμός leisure, δηλαδή για την ατμόσφαιρα και τη ζωντάνια της. Αυτό είναι το δυνατό μας σημείο. Δεύτερο είναι η γαστρονομία της πόλης. Ωστόσο επειδή έχουμε μια υστέρηση σε αφίξεις, θέλουμε να την κάνουμε προορισμό για 365 μέρες τον χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζουμε δράσεις, όπου θα αξιοποιούμε το slow tourism, σε συνδυασμό με τις γύρω περιοχές και με τον Όλυμπο, που θέλουμε να προβάλλουμε ως branding ορόσημο”.

Η κα. Καραγιάννη αναφέρθηκε και στα κακώς κείμενα της πόλης, που πλήττουν την εικόνα που περνάει προς τους επισκέπτες. “Δεν σας κρύβω ότι στις έρευνες που γίνονται, τη χειρότερη βαθμολογία την παίρνουμε για τις υποδομές, π.χ για τα μεταφορικά μέσα. Στο εξωτερικό οι τουρίστες μετακινούνται με τα ΜΜΜ συνέχεια και δεν μπορούν να είναι “παστωμένοι” σε ένα λεωφορείο ή να περιμένουν σε μία στάση 20 λεπτά κάτω από τον ήλιο. Όλα αυτά είναι στην προτεραιότητα της διοίκησης, μαζί με την καθαριότητα του δήμου, ώστε να βελτιωθούν. Η εμπειρία του επισκέπτη είναι η εμπειρία και του κατοίκου. Ό,τι ενοχλεί εμάς, ενοχλεί και αυτούς”.

Αναλυτικά όσα είπε η κα. Καραγιάννη εδώ:

Loading