ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

Τσερμενίδης: «Θα κινηθούμε νομικά για τη σύμβαση ΚΤΕΛ-ΟΑΣΘ»

«Θα κινηθούμε νομικά κατά της υπογραφής της σύμβασης ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ για τα περιαστικά δρομολόγια» δήλωσε στον Flash 99,4 και στην εκπομπή «Απλά Επικίνδυνοι», ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης.

«Δεν συγκρίνεται ένας Οργανισμός Αστικής Συγκοινωνίας με έναν Φορέα που λέγεται ΚΤΕΛ. Ο ΟΑΣΘ έχει 2.200 άτομα προσωπικό, έχει εντελώς διεργασίες από το ΚΤΕΛ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τσερμενίδης, ο οποίος προειδοποίησε πως θα ελέγξουν κάθε ενδεχόμενο και θα κινηθούν νομικά κατά της συγχώνευσης, η οποία αφορά τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος, ώστε να αποφορτίσουν τον Οργανισμό.

propoli

«Τα χρήματα που θα δοθούν στα ΚΤΕΛ, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επισκευή των λεωφορείων του ΟΑΣΘ», τόνισε ο ίδιος, προσθέτοντας πως «στόχος είναι να βγουν 400 λεωφορεία μέχρι το τέλος του 2019».

Μάλιστα για τις καθυστερήσεις, αλλά και την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού -υπενθυμίζεται ότι έχει προγραμματιστεί αύριο σχετική διαμαρτυρία στις 12 στο άγαλμα Βενιζέλου-, ο πρόεδρος των Εργαζομένων επισήμανε ότι δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι, καθώς οι εκάστοτε κυβερνήσεις έκαναν λάθος στο διαχειρισμό των λεωφορείων και την αντικατάστασή τους. «Το 2014 η ΝΔ αποφασίζει να γίνει η αντικατάσταση των λεωφορείων κάθε 20 χρόνια και, το 2015, η “πρώτη φορά Αριστερά” αποφάσισε να γίνεται κάθε 23 χρόνια. Ο μέσος όρος των λεωφορείων, είναι 14 χρόνια, ενώ ένα κανιούριο όχημα π.χ. 9 ετών, έχει καταγράψει 900.000 ΧΛΜ», εξήγησε ο ίδιος.

«Δεν θα προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις»

Αντιλαμβανόμενοι την κατάσταση που επικρατεί στη Θεσσαλονίκη αλλά και την αγανάκτηση των επιβατών, ο κ. Τσερμενίδης τόνισε ότι «δεν μπορούμε να πάμε κόντρα στο κοινό αίσθημα, στην ταλαιπωρία και τις δυσκολίες του ΟΑΣΘ και να προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις. Αυτό που πρέπει, είναι η Πολιτεία να σκύψει και να δει το πρόβλημα του Οργανισμού», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ακούστε το σχετικό απόσπασμα:

 

Loading