Ο Μητσοτάκης συμπιέζει προς τα κάτω την ακροδεξιά

Ο Μητσοτάκης συμπιέζει προς τα κάτω την ακροδεξιά

Του Χρήστου Τσαλικίδη
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γνωρίζει πολύ καλά πως η αυτοδυναμία της ΝΔ στις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου περνάει μέσα από τη συμπίεση προς τα κάτω της Χρυσής Αυγής και της Ελληνικής Λύσης, των δυο κομμάτων δηλαδή που εκφράζουν σήμερα την ακροδεξιά.

Η λέξη κλειδί στη στρατηγική που θα εφαρμόσει η Πειραιώς είναι η «πατριωτική μετριοπάθεια», μέσα από την οποία θα επιχειρήσει να εκφράσει την παραδοσιακή κεντροδεξιά χωρίς κραυγές και πατριωτικές κορώνες, αλλά με συνετό και ρεαλιστικό πολιτικό λόγο.

Με τον συγκεκριμένο τρόπο στη ΝΔ φιλοδοξούν πως θα πείσουν ακόμη περισσότερους δεξιούς ψηφοφόρους να στηρίξουν με την ψήφο τους την προσπάθεια που κάνουν για το σχηματισμό αυτοδύναμης κυβέρνηση. Μάλιστα ποντάρουν πολλά και στο γεγονός ότι πλέον το κόμμα βρίσκεται… πάνω στο εκλογικό κύμα και στον προθάλαμο της εξουσίας. Εφόσον το συγκεκριμένο αφήγημα βρει ευήκοα ώτα στην κοινωνία, τότε η ΝΔ θα γίνει η κυρίαρχη πατριωτική φωνή της χώρας που θα σταθεί απέναντι στην επιθετική ρητορική της ακροδεξιάς.

Μάλιστα, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης του δεξιού της προφίλ η ΝΔ ετοιμάζεται να συμπεριλάβει στα ψηφοδέλτια της πρόσωπα τα οποία με τη ρητορική τους απευθύνονται στο συγκεκριμένο ακροατήριο. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι στην Πειραιώς άνοιξαν τις πόρτες για τον καθένα. Αντίθετα η επιλογή των συγκεκριμένων προσώπων έγινε με αυστηρά κριτήρια και αφού προηγουμένως έχει ελεγχθεί κάθε τι έχει πει και γράψει ο καθένας ακόμα στα social media. Άλλωστε, στο κρίσιμο σημείο που βρίσκεται η πολιτική αντιπαράθεση, κάθε λάθος μπορεί να αποδειχθεί εκλογικά επώδυνο.

Θέλει εκτός Βουλής Χ.Α. και Ελληνική Λύση

Όπως σημείωσε εξάλλου ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης, φιλοδοξία όλων στη ΝΔ είναι τόσο η Χρυσή Αυγή, όσο και η Ελληνική Λύση «να συμπιεστούν σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μείνουν εκτός Κοινοβουλίου».

Το νέο ύφος που θέλει να φέρει στην πολιτική η αξιωματική αντιπολίτευση αποτυπώνεται και στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζεται η προεκλογική της καμπάνια.

Η στόχευση είναι μέσα από θεματικές εκδηλώσεις ο Κυριάκος Μητσοτάκης να απευθυνθεί όχι μόνον σε όσους ψήφισαν ΝΔ στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το αν θα την στηρίξουν. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στα social media σε μια ακόμη προσπάθεια να ενισχύει το προφίλ της στις νεότερες ηλικίες. «Αντί της μαύρης προπαγάνδας του ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ προτιμά  να προβάλλει στις τελευταίες εκλογές την επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεών της, τον θετικό προγραμματικό της λόγο με εύληπτο και πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά» εξηγούν συνεργάτες του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Loading

Play