Του Γιάννη Συμεωνίδη
Όταν η Ρένα Δούρου παραλάμβανε από τον Γιάννη Σγουρό, το Σεπτέμβριο του 2014, παράλαβε μαζί και περίπου 60 εργολαβίες αυτοκινητόδρομων, τις οποίες ποτέ δεν μπήκε στον κόπο να ελέγξει, όπως αναφέρουν στο Politik άνθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις, οι οποίοι υπογραμμίζουν επίσης πως η περιφερειάρχις Αττικής αντί να δώσει οριστικές λύσεις στο ζήτημα των ρεμάτων τα έχει μετατρέψει σε οχετούς:
“Τα ισιώνει και τα βαθαίνει με τεχνικά έργα χωρίς πολεοδομικές άδειες αντί να τα εκτρέπει, να τα ανοίγει, να τα φυτεύει, να τα μετατρέπει σε πηγή ζωής και τόπους ψυχαγωγίας για τις τοπικές κοινωνίες.
Άλλωστε είχε δηλώσει πως δίνει προτεραιότητα στους ανθρώπους κι όχι στους γυρίνους.
Σήμερα επαναφέρει το οικολογικό της πρόγραμμα του 2014, το οποίο ωστόσο δεν εφάρμοσε ποτέ”.
Οι ίδιες πηγές, μάλιστα, μας ενημερώνουν πως σε μυστική τους συνάντηση το 2016 η κυρία Δούρου με τον τότε αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος, Γιάννη Τσιρώνη, είχαν συμφωνήσει η οριοθέτηση των ρεμάτων να μην γίνει στη φυσική τους κοίτη.
“Ασχολείται με φαραωνικά έργα”
Επιπλέον, τονίζουν πως η κυρία Δούρου, την οποία χαρακτηρίζουν “επικοινωνιακό κατασκεύασμα”, ασχολείται με φαραωνικά έργα, όπως η Αττική Ριβιέρα, αντί να ασχοληθεί, για παράδειγμα, επισταμένως με τα προβλήματα που αφορούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Επισημαίνουν, εξάλλου, πως οι προσφυγικοί καταυλισμοί στην Αττική βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση από αυτή που τους βρήκε η περιφερειάρχις, την οποία κατηγορούν και για το ότι δεν είχε κάνει τίποτα για το Μάτι πριν την καταστροφή την ίδια ώρα που χρηματοδοτούσε με 20.000.000 ευρώ το γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.