Αναλύοντας τη μεταβολή των καταναλωτικών συνηθειών αλκοόλ ανά γενιά, με έμφαση στην αντίθεση νέων και baby boomers. Οι νέοι της γενιάς Z επιλέγουν έναν πιο νηφάλιο τρόπο ζωής, προτιμώντας δραστηριότητες όπως βραδιές παιχνιδιών χωρίς αλκοόλ και ραντεβού χωρίς ποτά. Αυτή η τάση σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στις προτιμήσεις τους, καθώς οι νέοι αποφεύγουν τα δυνατά ποτά. Ωστόσο, οι γονείς τους και οι παππούδες τους δεν ακολουθούν την ίδια κατεύθυνση, καθώς οι baby boomers αυξάνουν τη κατανάλωση αλκοόλ, γεμίζοντας τα ποτήρια τους όσο ποτέ άλλοτε. Η τάση αυτή μπορεί να αποδοθεί στην απελευθέρωση των υποχρεώσεών τους, επιτρέποντάς τους να απολαμβάνουν περισσότερες κοινωνικές εξόδους.
Η πρόσφατη ανάλυση της δαπάνης πελατών μέσω πιστωτικών καρτών από το Ινστιτούτο της Τράπεζας της Αμερικής δείχνει ότι οι baby boomers έχουν ενισχύσει τις δαπάνες τους σε μπαρ κατά 4% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, επιλέγοντας τα μπαρ ως τον προτιμώμενο προορισμό τους, αντί για εστιατόρια. Αντίθετα, η γενιά Z σημειώνει μείωση 15% στις δαπάνες της σε μπαρ, αναδεικνύοντας την αντίθεση στις προτιμήσεις μεταξύ των γενεών.
Οι δαπάνες των baby boomers για αλκοόλ αυξάνονται, ενώ η κατανάλωση από άτομα ηλικίας 18-34 ετών σημειώνει πτώση. Σύμφωνα με την Gallup, το ποσοστό των Αμερικανών άνω των 55 ετών που δηλώνει ότι πίνει αλκοόλ έχει ανέβει στο 59%, σε αντίθεση με το 62% των νεότερων ενηλίκων.
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι ηλικιωμένοι ενδέχεται να μην είναι ευαισθητοποιημένοι για τις ανησυχίες σχετικά με τη μέτρια κατανάλωση αλκοόλ όπως οι νεότεροι, γεγονός που αντικατοπτρίζει τις ριζωμένες συνήθειές τους που δύσκολα εγκαταλείπουν. Καθώς οι Gen Z και οι millennials ενηλικιώνονται και αναλαμβάνουν περισσότερες οικονομικές υποχρεώσεις, οι baby boomers απελευθερώνονται από τα βάρη και απολαμβάνουν τον ελεύθερο χρόνο τους με ένα ποτήρι κρασί στο χέρι.
Πηγή περιεχομένου: in.gr