Yeezy: Ο Κάνιε Γουέστ και η αμφιλεγόμενη διαφήμιση του Super Bowl

Yeezy: Ο Κάνιε Γουέστ και η αμφιλεγόμενη διαφήμιση του Super Bowl

Διαφήμιση του Κάνιε Γουέστ κατά τη διάρκεια του Super Bowl προκαλεί σάλο με πώληση μπλούζας με σβάστικα. Η διαφήμιση του Yeezy.com που παρουσίασε ο Κάνιε Γουέστ κατά τη διάρκεια του Super Bowl προκάλεσε έντονη αίσθηση το βράδυ της Κυριακής. Ωστόσο, αυτό που ακολούθησε ξεπέρασε τις προσδοκίες των θεατών και σόκαρε ακόμα περισσότερο τα στελέχη του σταθμού που την προέβαλαν, καθώς και τους υπεύθυνους των μέσων ενημέρωσης που την ενέκριναν. Ο ράπερ τροποποίησε άμεσα την ιστοσελίδα του αμέσως μετά την προβολή της διαφήμισης, αντικαθιστώντας το περιεχόμενο με μια μπλούζα που είχε σβάστικα, προς 20 δολάρια το κομμάτι. Σε λιγότερο από μία ώρα, οι χρήστες είδαν το επίμαχο μπλουζάκι, αφού η διαφήμιση είχε ήδη προβληθεί, καθιστώντας οποιαδήποτε αντίδραση καθυστερημένη.

Πριν την προβολή της διαφήμισης, το Yeezy.com λειτουργούσε ως ηλεκτρονικό κατάστημα με μια ποικιλία μη επώνυμων ενδυμάτων, και δεν υπήρχε κανένα ενδεικτικό περιεχόμενο που να προμήνυε την αμφιλεγόμενη αλλαγή. Σύμφωνα με πληροφορίες από το Variety, η διαφήμιση είχε περάσει από νομικό έλεγχο και εγκρίθηκε, καθώς δεν περιείχε στοιχεία που να παραβιάζουν τους κανονισμούς.

Υπήρχαν πάντως προειδοποιητικά σημάδια που ενδέχεται να είχαν επηρεάσει την απόφαση αυτή. Ο Γουέστ έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι είναι ναζιστής και οι αναρτήσεις του στο X προκάλεσαν την απενεργοποίηση του λογαριασμού του. Παρά αυτές τις αντιδράσεις, το σποτ προχώρησε, γεγονός που μαρτυρά την ελλιπή παρακολούθηση που συνήθως συνοδεύει διαφημίσεις μεγαλύτερης κλίμακας. Ο βετεράνος της κρίσης Ronn Torossian χαρακτήρισε την επιτρεπτικότητα του Shopify να πουλά μπλούζες με σβάστικες στην πλατφόρμα του ως «κολοσσιαίο λάθος δημοσίων σχέσεων».

Βίντεο:

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play