Τα εστιατόρια και τα μπαρ στη Βρετανία που δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα θα μπορούν να κερδίζουν πάνω από 5 δισεκατομμύρια στερλίνες περισσότερα κάθε χρόνο αν προσαρμόσουν τις ώρες λειτουργίας τους στις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, σύμφωνα με μελέτη της τράπεζας Barclays.
Μπαρ και εστιατόρια που βρίσκονται σε πολύ κεντρικά σημεία δοκιμάζονται από το χαμηλό επίπεδο καταναλωτικών δαπανών και τον μεγάλο ανταγωνισμό, με δημοφιλείς αλυσίδες εστίασης και ιταλικά εστιατόρια να κλείνουν φέτος καταστήματά τους.
Υπηρεσίες παροχής φαγητού σε πακέτο που εξασφαλίζουν την πελατεία τους μέσω της ψηφιακής εφαρμογής App συναγωνίζονται παραδοσιακούς παίκτες και σύμφωνα με την έρευνα, τα παραδοσιακά εστιατόρια θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τέτοιες πλατφόρμες για να ενισχύσουν τα έσοδά τους με 24ωρη λειτουργία και διάθεση φαγητού σε πακέτο.
«Σήμερα, ο τομέας παροχής υπηρεσιών στην ψυχαγωγία και στον ελεύθερο χρόνο παρουσιάζει αρκετές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις», επισημαίνει ο Μάικ Σαούλ, επικεφαλής στο τμήμα Φιλοξενίας και Ελεύθερου Χρόνου της Barclays. «Οι επιχειρήσεις που δεν θα προσαρμοστούν σε αυτό τον νέο τύπο καταναλωτικής ζήτησης που αναπτύσσεται, κινδυνεύουν να μείνουν πίσω σε αυτό το πάντα ανταγωνιστικό περιβάλλον».
«Εστιατόρια, σημεία πωλήσεις φαγητού σε πακέτο, παμπ, μπαρ και λέσχες μπορούν να εσοδεύουν ετησίως άλλα 5,5 δισεκατ. στερλίνες προσαρμόζοντας τις ώρες λειτουργίας τους», επισημαίνει η μελέτη της Barclays. Συμπεριλαμβανομένων των γυμναστηρίων, των κινηματογράφων και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών για τον ελεύθερο χρόνο, το συνολικό ετήσιο όφελος για τη βιομηχανία μπορεί να ανέλθει σε 6,75 δισεκατ. στερλίνες συνολικά.
Η μελέτη βασίστηκε στις απαντήσεις 2.334 ερωτηθέντων και 553 επιχειρήσεων. Σύμφωνα με το πόρισμά της, το ένα πέμπτο των Βρετανών εργαζομένων αναμένει παροχή υπηρεσιών επί 24ωρου βάσης στον τομέα της φιλοξενίας και της ψυχαγωγίας. Επίσης, ενώ τo 42% των επιχειρήσεων έχει δεχτεί αιτήματα για περισσότερο ευέλικτες ώρες λειτουργίας, μόλις το 4% των καταστημάτων παρατηρεί μια απώλεια της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας γιατί δεν είναι ανοικτά όταν θέλουν οι πελάτες. «Παρότι μεγάλος αριθμός καταναλωτών βλέπει να μην ικανοποιείται η ζήτηση για διευρυμένο ωράριο στην παροχή υπηρεσιών, οι περισσότερες επιχειρήσεις στη Βρετανία εκτιμούν ότι ανταποκρίνονται στη ζήτηση αυτή. Με πολλούς καταναλωτές να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μια μικρή έξτρα αμοιβή για υπηρεσίες που παρέχονται σε περίεργες ώρες, οι επιχειρήσεις που βρίσκουν τρόπους να ανταποκριθούν σε αυτή τη συμπιεσμένη ζήτηση θα βγουν κερδισμένες», τονίζει.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ