Εργαλείο αξιολόγησης ικανοτήτων βιωσιμότητας: τα πρώτα βήματα του έργου GameComp

Εργαλείο αξιολόγησης ικανοτήτων βιωσιμότητας: τα πρώτα βήματα του έργου GameComp

Με στόχο την ενδυνάμωση των νέων και τη βελτίωση των δεξιοτήτων βιωσιμότητας, παρέχοντας καινοτόμα εργαλεία για τη διευκόλυνση της μάθησης και της προσωπικής τους ανάπτυξης, αναπτύσσεται το έργο GameComp, που εντάσσεται στο Erasmus+. Το έργο θα βοηθήσει τους εργαζόμενους στον τομέα της νεολαίας να βελτιώσουν τις ικανότητες βιωσιμότητας των νέων με τους οποίους συνεργάζονται, παρέχοντάς τους εργαλεία που είναι ελκυστικά για αυτούς, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΚΕΑΝ (Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων).

Το Εργαλείο Αξιολόγησης Ικανοτήτων Βιωσιμότητας του GameComp είναι ένα αυτοδιαγνωστικό εργαλείο που αξιολογεί τα επίπεδα του χρήστη στις 12 ικανότητες σχετικά με τη βιωσιμότητα, οι οποίες προσδιορίζονται από το πλαίσιο GreenComp, το πλαίσιο της ΕΕ για τις ικανότητες σχετικά με τη βιωσιμότητα. Η δημιουργία αυτού του εργαλείου οφείλεται στην ανάγκη των εκπαιδευτικών που εργάζονται με τους νέους και των ίδιων των νέων να ανακαλύψουν τα τρέχοντα επίπεδά τους σε καθεμία από τις 12 ικανότητες του GreenComp, προκειμένου να εντοπίσουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους, επιτρέποντας τον σχεδιασμό μιας μαθησιακής διαδρομής προσαρμοσμένης σε κάθε άτομο.

Μέσα από το εργαλείο αυτό, οι νέοι θα απαντήσουν σε 36 ερωτήσεις, ακολουθώντας την αξιολόγηση των δεξιοτήτων, των γνώσεων και των στάσεών τους αναφορικά με κάθε μία από τις ικανότητες με τη μορφή αυτο-αναστοχαστικών ερωτήσεων. Απαντώντας στις ερωτήσεις, οι χρήστες θα βοηθήσουν τη μασκότ του GameComp, μια μέλισσα, να φτάσει στον προορισμό της, κερδίζοντας παράλληλα σήματα που εκτιμούν την πρόοδό τους. Στο τέλος, οι χρήστες θα λάβουν ανατροφοδότηση σχετικά με τη βαθμολογία τους, το επίπεδό τους, καθώς και εξατομικευμένα σχόλια. Θα μπορούν επίσης να κατεβάσουν μια αναφορά με τα αποτελέσματά τους, την οποία μπορούν να αποθηκεύσουν ή να μοιραστούν με τους εκπαιδευτικούς τους.

Τους επόμενους μήνες, θα υπάρξει συνεργασία με τους ενδιαφερόμενους φορείς για την ανάπτυξη διαφόρων εκπαιδευτικών πόρων, όπως: 60 Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια και 60 Σενάρια Εργαστηρίων, συμπεριλαμβανομένου διδακτικού υλικού και κατευθυντήριων γραμμών για επαγγελματίες, τα οποία θα σχεδιαστούν από κοινού με και για τη νεολαία και τους εργαζόμενους στον τομέα της νεολαίας. Θα δημιουργηθεί επίσης μια εργαλειοθήκη για εκπαιδευτικούς, με εκπαιδευτικούς πόρους και μελέτες περιπτώσεων, για να βοηθήσει τους εργαζόμενους στον τομέα της νεολαίας να ενσωματώσουν τα αποτελέσματα στο έργο τους.

Loading

Play