Φτωχότερος κατά 7,2 δισ. δολάρια έγινε μέσα σε μία μέρα ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, λόγω του γεγονότος ότι αρκετές εταιρίες – κολοσσοί αποφάσισαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από τις πλατφόρμες του Facebook.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Unilever, η οποία ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει φέτος τη δαπάνη χρημάτων για διαφημιστικούς σκοπούς σε Facebook, Twitter και Instagram στις ΗΠΑ.
Η μετοχή της εταιρίας των social media έκανε «βουτιά» 8,3% την Παρασκευή, χάνοντας 56 δισ. δολάρια από τη χρηματιστηριακή της αξία και μειώνοντας τον καθαρό πλούτο του Ζούκερμπεργκ στα 82,3 δισ. δολάρια. Έτσι, ο ιδρυτής του Facebook υποχώρησε στην 4η θέση της λίστας με τους πολυδισεκατομμυριούχους, πίσω από τον Μπερνάρ Αρνό (Louis Vuitton), τον Τζεφ Μπέζος (Amazon) και τον Μπιλ Γκέιτς (Microsoft).
Δείτε επίσης: Χιλή – Κορονοϊός: 165 νέοι θάνατοι, 4.296 νέα κρούσματα