Το υπουργείο Μεταφορών της Ρωσίας ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει αγοράσει επιβατικές αμαξοστοιχίες και μηχανές τρένων οι οποίες θα συνδέουν ρωσικές πόλεις με την χερσόνησο της Κριμαίας, χωρίς ωστόσο να ανακοινώσει ποιος είναι ο προμηθευτής.
Η νεά σιδηροδρομική γραμμή της Κριμαίας, η οποία θα αντικαταστήσει την παλαιά σιδηροδρομική γραμμή μέσω Ουκρανίας, θα παρακάμπτει την Ουκρανία και θα καταλήγει στην Ρωσία μέσω της γέφυρας που έχει κατασκευαστεί στο Κέρτς η οποία συνδέει το νότιο τμήμα της Ρωσίας με την Κριμαία.
Το ρωσικό υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε ότι ο οργανισμός κρατικής περιουσίας αγόρασε 166 σύγχρονα επιβατηγά βαγόνια που διαθέτουν όλες τις ανέσεις και 10 μηχανές αμαξοστοιχιών.
Πηγές που γνωρίζουν το θέμα της αγοράς των τρένων, τις οποίες επικαλείται το πρακτορείο Reuters, δήλωσαν ότι η ιδιωτική εταιρεία Grand Service Express, η οποία διαχειρίζεται τις αμαξοστοιχίες Grand Express που συνδέουν την Μόσχα με την Αγία Πετρούπολη, θα διαχειρίζεται και την σιδηροδρομική γραμμή της Κριμαίας.
Η γέφυρα της Κριμαίας, μέσω της οποίας θα διέρχεται η σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 19 χιλιομέτρων, είναι η μεγαλύτερη γέφυρα της Ρωσίας και της Ευρώπης και συνδέει την χερσόνησο της Κριμαίας με την ηπειρωτική Ρωσία.
Ο αυτοκινητόδρομος που διέρχεται της γέφυρας της Κριμαίας τέθηκε σε κυκλοφορία τον Μάιο του 2018, ενώ άρχισε να χρησιμοποιείται για την μεταφορά φορτίων το φθινόπωρο του ίδιου έτους. Η σιδηροδρομική γραμμή πρόκειται να εγκαινιασθεί στο τέλος του 2019.