Ινδονησία: Κανένα σημάδι από το υποβρύχιο που έχει χαθεί από χθες ανοιχτά του Μπαλί

Ινδονησία: Κανένα σημάδι από το υποβρύχιο που έχει χαθεί από χθες ανοιχτά του Μπαλί

Τα 53 μέλη του πληρώματος, που επιβαίνουν στο υποβρύχιο της Ινδονησίας, τα ίχνη του οποίου έχουν χαθεί από χθες Τετάρτη, διαθέτουν επαρκές οξυγόνο ως το Σάββατο.

Αυτό ανακοίνωσε ο επιτελάρχης του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας, στη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου.

Ταυτόχρονα, εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας τόνισε ότι δεν έχουν εντοπιστεί σημάδια από το 44 ετών υποβρύχιο KRI Nanggala-402 με το οποίο οι αρχές έχουν χάσει την επαφή από χθες το πρωί όταν αυτό συμμετείχε σε ασκήσεις στη θαλάσσια ζώνη ανοικτά του Μπαλί.

Στη διάρκεια εναέριας αναζήτησης, βρέθηκε χθες πετρελαιοκηλίδα κοντά στο σημείο όπου είχε καταδυθεί το υποβρύχιο και δύο πλοία με σόναρ έχουν αναπτυχθεί στην περιοχή, ώστε να συμμετάσχουν στις έρευνες, όπως πρόσθεσαν αξιωματούχοι.

Η Ινδονησία ζήτησε διεθνή βοήθεια και πολλές χώρες και η Σιγκαπούρη, η Αυστραλία και η Ινδία, δήλωσαν πρόθυμες να πάρουν μέρος στις έρευνες, όπως επισημαίνει το υπουργείο Άμυνας.

Σε ερώτηση για τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες εντοπίστηκε κίνηση κάτω από το νερό, ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού, ναύαρχος Τζούλιους Βιτζοτζόνο απάντησε ότι βάσει των πληροφοριών που έχουν μέχρι στιγμής, το υποβρύχιο δεν έχει εντοπιστεί ακόμη, τη στιγμή που δεν έχει υπάρξει και καμία επαφή με το πλήρωμά του.

Πιο πριν, ο ίδιος είχε δηλώσει στον τηλεοπτικό σταθμό KompasTV ότι το υποβρύχιο που κινείται με ντίζελ και ηλεκτρικές μπαταρίες μπορεί να παραμείνει σε βάθος 200-250 μέτρων. “ Οτιδήποτε άλλο μπορεί να αποβεί μοιραίο, επικίνδυνο”, υπογράμμισε.

Σε χθεσινή ανακοίνωσή του το Πολεμικό Ναυτικό της Ινδονησίας υποστήριξε: “ Είναι πιθανό στη διάρκεια της κατάδυσης να σημειώθηκε μπλακ άουτ με συνέπεια να χαθεί ο έλεγχος και να μην μπορούν να γίνουν διαδικασίες αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων και το υποβρύχιο να πέσει σε βάθος 600-700 μέτρων”.

Η θάλασσα στην περιοχή είναι πιο ρηχή σε σχέση με άλλα σημεία του αρχιπελάγους όμως το βάθος της μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 1.500 μέτρα.

Το 1.395 τόνων KRI Nanggala-402 κατασκευάστηκε στη Γερμανία το 1978, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της γραμματείας του ινδονησιακού υπουργικού συμβουλίου, και υπεβλήθη σε διετή διαδικασία επισκευής στη Νότια Κορέα, η οποία ολοκληρώθηκε το 2012.

Η Ινδονησία είχε στο παρελθόν στόλο 12 υποβρυχίων, που αγοράστηκαν από τη Σοβιετική Ένωση, προκειμένου να πραγματοποιεί περιπολίες στο αρχιπέλαγός της.

Πλέον, διαθέτει στόλο με μόνο πέντε υποβρύχια, ανάμεσα στα οποία δύο υποβρύχια γερμανικής κατασκευής Τύπου 209 και τρία νεότερα νοτιοκορεατικά σκάφη.

Η Ινδονησία επιχειρεί να αναβαθμίσει τις αμυντικές της δυνατότητες, αλλά μέρος του εξοπλισμού της, που είναι ακόμα σε διαδικασία συντήρησης και επισκευής, είναι παλαιό και τα τελευταία χρόνια έχουν καταγραφεί θανατηφόρα δυστυχήματα, που αφορούν κυρίως παλαιότερα στρατιωτικά μεταγωγικά αεροσκάφη.

Δείτε επίσης: Ρωσία: Περίπου 1.800 συλληφθέντες στις διαδηλώσεις υπέρ του Ναβάλνι

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading