ΗΠΑ: Βρέθηκε χρονοκάψουλα 104 ετών σε κατεδάφιση σχολείου – Τι περιείχε

ΗΠΑ: Βρέθηκε χρονοκάψουλα 104 ετών σε κατεδάφιση σχολείου – Τι περιείχε

Μία χρονοκάψουλα από το 1920 ανακάλυψαν εργάτες κατά τη διάρκεια της κατεδάφισης ενός σχολείου στην Μινεσότα της Καλιφόρνια.

Η κάψουλα, η οποία ήταν θαμμένη στο λύκειο Owatonna, βρέθηκε καθώς το συνεργείο γκρέμιζε τους μπροστινούς πυλώνες του κτιρίου και τις πόρτες του σχολείου.

Η χρονοκάψουλα, σύμφωνα με το enikos.gr, άνοιξε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της κοινότητας τη Δευτέρα. Τα αντικείμενα που βρέθηκαν περιλαμβάνουν έναν κατάλογο των καθηγητών και των διοικητικών υπαλλήλων των δημόσιων σχολείων της Owatonna το 1920, την σχολική εφημερίδα, τρεις τοπικές εφημερίδες και οικονομικές καταστάσεις.

«Με ενθουσιασμό ανακαλύψαμε ότι μια χρονοκάψουλα είχε τοποθετηθεί στον ακρογωνιαίο λίθο του γυμνασίου», δήλωσε ο επιθεωρητής της σχολικής περιφέρειας, Jeff Elstad, στον τηλεοπτικό σταθμό Fox.

Και συνέχισε: «Είναι πάντα συναρπαστικό να μαθαίνεις περισσότερα για την ιστορία της κοινότητάς μας και για τους ανθρώπους που είχαν τη διορατικότητα να χτίσουν ένα σπουδαίο σχολείο που θα εξυπηρετούσε τόσους πολλούς μαθητές για πολλές γενιές».

«Αν και ποτέ δεν ξέρεις ακριβώς τι μπορεί να περιέχει, πολλά από τα αντικείμενα, όπως οι εφημερίδες και η τοπική ιστορία, είναι τυπικά αυτά που περιλαμβάνονται σε μια χρονοκάψουλα… Ήταν ιδιαίτερα διασκεδαστικό να ανακαλύπτεις τα αντικείμενα που πρόσφεραν πληροφορίες για τα σχολεία εκείνης της εποχής», τόνισε ο Jeff Elstad.

Η Επιτροπή Μουσείου του Λυκείου της Owatonna συνεργάζεται με την Εταιρεία Ιστορίας της κομητείας Steele για την συντήρηση των αντικειμένων. Στη συνέχεια θα αποφασιστεί ποια αντικείμενα θα εκτεθούν στο σχολείο και ποια θα μεταφερθούν στις συλλογές της Εταιρείας Ιστορίας.

Ο Elstad εξήγησε ότι η ανακάλυψη επέτρεψε στην κοινότητα να ανατρέξει στην τοπική ιστορία. «Εκτιμούμε την ιστορική σημασία της χρονοκάψουλας και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να διατηρούμε την ιστορία μας για τις επόμενες γενιές», σημείωσε ο Elstad.

Loading

Play