Ο όγκος των on-line αγορών που άρχισαν να πραγματοποιούν οι Ρώσοι καταναλωτές, αφότου τμήμα των απασχολουμένων στις ρωσικές εταιρείες πέρασαν στην τηλεργασία, αυξήθηκε 1,5 φορά, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει η ρωσική τράπεζα VTB.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά το ένα τέταρτο των δαπανών τις οποίες έκαναν οι Ρώσοι καταναλωτές αφορούσαν αγορές που έκαναν σε φαρμακεία και το ένα τρίτο αγορές αεροπορικών εισιτηρίων. Παράλληλα οι Μοσχοβίτες περιόρισαν κατά 25% τις μετακινήσεις τους με δημόσια μέσα συγκοινωνίας ενώ οι αγορές τροφίμων σε μεγάλα σούπερ μάρκετ μέσω on-line πληρωμών αυξήθηκαν κατά 22%.
Αυξάνονται επίσης οι on-line παραγγελίες τροφίμων και ειδών οικιακής χρήσεως κατά 47%, ειδών pet shop κατά 30%, ενώ οι παραγγελίες φαγητού και υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών αυξήθηκαν κατά 10%. Παράλληλα μειώθηκαν δραστικά κατά 53%, οι πωλήσεις εισιτηρίων για κάθε είδους εκδηλώσεις.