«Sake viva!»: Η καμπάνια που θέλει να πείσει τους Ιάπωνες να πίνουν περισσότερο για να τονωθεί η οικονομία

«Sake viva!»: Η καμπάνια που θέλει να πείσει τους Ιάπωνες να πίνουν περισσότερο για να τονωθεί η οικονομία

Η νεότερη γενιά των Ιαπώνων πίνει λιγότερο αλκοόλ από τους γονείς της, κάτι που έχει πλήξει την οικονομία

Με την καμπάνια «Sake Viva!» η Ιαπωνία  προτρέπει τους νέους να πίνουν περισσότερο με σκοπό να τονωθεί η οικονομία της χώρας.

Η νεότερη γενιά των Ιαπώνων πίνει λιγότερο αλκοόλ από τους γονείς της, κάτι που έχει πλήξει την οικονομία με αποτέλεσμα η φορολογική υπηρεσία της Ιαπωνίας να παρεμβαίνει ώστε να αντιστρέψει την τάση αυτή. Το «Sake Viva!» είναι η εκστρατεία της χώρας ώστε να τονωθεί η βιομηχανία και να γίνει το ποτό πιο ελκυστικό.

Πρόκειται για έναν διαγωνισμό που ζητά από άτομα ηλικίας 20 έως 39 ετών να μοιραστούν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για την τόνωση της ζήτησης μεταξύ των συνομηλίκων τους είτε πρόκειται για ιαπωνικό σάκε, ουίσκι, μπύρα ή κρασί, σύμφωνα με το BBC. Η ομάδα που διεξάγει τον διαγωνισμό για τη φορολογική αρχή λέει ότι οι νέες συνήθειες, που διαμορφώθηκαν εν μέρει κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19- και η γήρανση του πληθυσμού έχουν οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων αλκοόλ.

Όπως επισημαίνεται στα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης, η αντίδραση ήταν ανάμεικτη, με κάποιες επικρίσεις σχετικά με την προσπάθεια προώθησης μιας ανθυγιεινής συνήθειας ενώ άλλοι έχουν δημοσιεύσει «περίεργες» ιδέες στο Διαδίκτυο, όπως διάσημες ηθοποιούς να «ερμηνεύουν» ως οικοδέσποινες εικονικής πραγματικότητας σε ψηφιακά κλαμπ.

Οι διαγωνιζόμενοι έχουν περιθώριο μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου για να καταθέσουν τις ιδέες τους. Στη συνέχεια, τα καλύτερα σχέδια θα αναπτυχθούν με τη βοήθεια ειδικών πριν παρουσιαστούν οι τελικές προτάσεις τον Νοέμβριο.

Ο ιστότοπος της εκστρατείας αναφέρει ότι η αγορά αλκοόλ στην Ιαπωνία συρρικνώνεται. Πρόσφατα στοιχεία της φορολογικής υπηρεσίας δείχνουν ότι οι άνθρωποι έπιναν λιγότερο το 2020 σε σχέση με το 1995, με τους αριθμούς να πέφτουν κατακόρυφα από 100 λίτρα (22 γαλόνια) τον χρόνο σε 75 λίτρα (16 γαλόνια).

Τα φορολογικά έσοδα από τους φόρους στο αλκοόλ έχουν επίσης, συρρικνωθεί με τα χρόνια, αποτελώντας το 5% των συνολικών εσόδων το 1980 και το 1,7% το 2020, σύμφωνα με την εφημερίδα «The Japan Times». Να σημειωθεί πως η Παγκόσμια Τράπεζα εκτιμά ότι σχεδόν το ένα τρίτο (29%) του πληθυσμού της Ιαπωνίας είναι ηλικίας 65 ετών και άνω, το υψηλότερο ποσοστό στον κόσμο.

Δείτε επίσης: Καραλής: «Έπεσα ψυχολογικά μετά τον τραυματισμό μου»

Loading