Σικελία: Έρευνα για ανθρωποκτονία εξ αμελείας μετά το ναυάγιο του γιοτ Bayesian

Σικελία: Έρευνα για ανθρωποκτονία εξ αμελείας μετά το ναυάγιο του γιοτ Bayesian

Η εισαγγελία της Σικελίας ανακοίνωσε την έναρξη έρευνας για ανθρωποκτονία εξ αμελείας, έπειτα από το ναυάγιο του γιοτ Bayesian, του Βρετανού μεγιστάνα της τεχνολογίας Μάικ Λιντς, στο οποίο επτά άτομα, μεταξύ των οποίων και ο ίδιος με την 18χρονη κόρη του, έχασαν τη ζωή τους.

«Βρισκόμαστε στην αρχική φάση της έρευνας. Σε αυτό το στάδιο, δεν αποκλείουμε τίποτα, καθώς η διαδικασία μπορεί να εξελιχθεί με διάφορους τρόπους», δήλωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο εισαγγελέας Αμπρότζιο Καρτόζιο, σημειώνοντας ότι προς το παρόν δεν υπάρχει έρευνα εις βάρος συγκεκριμένου προσώπου.

Ο Καρτόζιο διευκρίνισε ότι ο καπετάνιος και το πλήρωμα του Bayesian δεν υποχρεούνται να παραμείνουν στην Ιταλία μέχρι την ολοκλήρωση της έρευνας, η οποία αναμένεται να διαρκέσει αρκετό καιρό. Το γιοτ βρίσκεται σε βάθος 50 μέτρων, περίπου 700 μέτρα από το λιμάνι Πορτιτσέλο.

Το πολυτελές γιοτ, μήκους 56 μέτρων, βυθίστηκε μέσα σε λίγα λεπτά τα ξημερώματα της Δευτέρας, όταν ξέσπασε υδροσίφωνας στην περιοχή. Κατάφεραν να σωθούν 15 άτομα, εκ των οποίων οι έξι ήταν επιβάτες.

Ο Καρτόζιο επιβεβαίωσε τα ονόματα των θυμάτων, με το πρώτο πτώμα που ανασύρθηκε να ανήκει στον σεφ του γιοτ, Ρεκάλντο Τόμας. Τέσσερα θύματα, ο Τζόναθαν Γουίλιαμ Μπλούμερ και η σύζυγός του, καθώς και ο Κρίστοφερ Μορβίλο με τη σύζυγό του, εντοπίστηκαν στις 21 Αυγούστου. Το πτώμα του Μάικ Λιντς ανασύρθηκε στις 22 Αυγούστου, και την Παρασκευή ανασύρθηκε και της κόρης του, Χάνα.

Σύμφωνα με τον Ραφαέλε Μακάουντα, επικεφαλής των λιμενικών αρχών του Παλέρμο, το γιοτ είχε λάβει άδεια να παραμείνει αρόδου στην περιοχή του ναυαγίου. «Δεν υπήρχε προειδοποίηση για καταιγίδα εκείνο το βράδυ», εξήγησε ο Μακάουντα.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το χρονοδιάγραμμα ανάσυρσης του γιοτ από τον βυθό δεν είναι ξεκάθαρο και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Η ταχύτητα με την οποία βυθίστηκε το Bayesian και το γεγονός ότι άλλα πλοία στην περιοχή δεν υπέστησαν ζημιές από τον υδροσίφωνα, προκαλούν ερωτήματα, κυρίως σχετικά με την κατάσταση της καρίνας του σκάφους τη στιγμή του συμβάντος.

Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής εισαγγελέας Ραφαέλε Καμαράνο δήλωσε ότι η Πολεμική Αεροπορία της Ιταλίας έχει επιβεβαιώσει πως η πιο πιθανή αιτία του ναυαγίου είναι ο υδροσίφωνας, προσθέτοντας ότι θα διεξαχθούν νεκροψίες-νεκροτομές στα θύματα.

©

Loading

Play