«Θα λιποθυμήσω, δεν αισθάνομαι τα δάχτυλά μου», λέει στην κάμερα όταν καταλαβαίνει τι πέτυχε.
Ένα 13χρονο αγόρι από την Οκλαχόμα πιστεύεται ότι είναι ο πρώτος άνθρωπος που καταφέρνει να νικήσει το Tetris της Nintendo, 40 χρόνια μετά την κυκλοφορία του δημοφιλούς βιντεοπαιχνιδιού.
Σύμφωνα με τον theguardian.com o έφηβος, με ψευδώνυμο «Blue Scuti» στο κανάλι του στο YouTube, παίζει το παιχνίδι μόλις δύο χρόνια, από τα 11, και έχει συμμετάσχει σε διάφορα τουρνουά παιχνιδιών. «Οταν ξεκίνησα, δεν περίμενα ποτέ να κρασάρει το παιχνίδι ή να το νικήσω», έγραψε στο κανάλι του στο YouTube.
13-year-old gamer becomes the first to beat the ‘unbeatable’ Tetris — by breaking it https://t.co/wLxcNkrXBF
— The Associated Press (@AP) January 4, 2024
Ο 13χρονος Γουίλις Γκίμπσον ισχυρίζεται ακόμη ότι έσπασε το απόλυτο σκορ και ακόμα τρία παγκόσμια ρεκόρ του Tetris.
Αλλοι παίκτες προσπαθούν τώρα να καταρρίψουν τα ρεκόρ του 13χρονου, με πολλούς να καταγράφουν τις προσπάθειές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω livestreaming.
Ο έφηβος Γουίλις Γκίμπσον που του πήρε μόνο 38 λεπτά για να νικήσει το παιχνίδι δημοσίευσε βίντεο στο κανάλι του στο YouTube από τη στιγμή που φτάνει στην πίστα 157, προκαλώντας το «κρασάρισμα» του παιχνιδιού. «Θα λιποθυμήσω, δεν αισθάνομαι τα δάχτυλά μου», ακούγεται να μονολογεί ο 13χρονος.
Εως και πριν από μερικά χρόνια, οι παίκτες πίστευαν ότι ήταν δυνατό να παίξουν μόνο μέχρι το επίπεδο 29, όπως σχολιάζει το BBC.
Στο δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι που δημιουργήθηκε το 1984, οι παίκτες καλούνται να σχηματίσουν γραμμές με «τουβλάκια» που πέφτουν με όλο και μεγαλύτερη ταχύτητα. Το παιχνίδι έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές μετά το ντεμπούτο του στο Nintendo Entertainment System (NES) και στη φορητή κονσόλα Game Boy της Nintendo το 1989.
Δημιουργός του Tetris ήταν ο μηχανικός Αλεξέι Πατζνίτοφ.
Το 2010, ο επαγγελματίας παίκτης Θορ Ακερλουντ κατάφερε να φτάσει στο επίπεδο 30 χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζεται hypertapping, όπου οι παίκτες κινούν τα δάχτυλά τους με τρόπο που ελέγχουν το χειριστήριο πιο γρήγορα από την ταχύτητα του παιχνιδιού.
Υστερα από τον Ακερουντ και άλλοι παίκτες είχαν υιοθετήσει το hypertapping και άλλες τεχνικές, δοκιμάζοντας «πόσο μακριά» θα μπορούσαν να φτάσουν – αλλά έως και τον περασμένο μήνα, μόνο συστήματα τεχνητής νοημοσύνης κατάφερναν να κρασάρουν το παιχνίδι.
Δείτε επίσης: Ειρήνη Αγαπηδάκη: Θα υπάρξουν οδηγίες από τον ΕΟΔΥ για το άνοιγμα των σχολείων