Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των ρουμανικών αρχών για το δυστύχημα του τουριστικού λεωφορείου από τον Βόλο, στο Βουκουρέστι, που στοίχισε τη ζωή σε έναν 53χρονο Έλληνα και τραυμάτισε σοβαρά ακόμα δύο
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το Euronews, στο επίκεντρο των ερευνών βρίσκεται ο οδηγός του λεωφορείου που κατηγορείται για ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες, αλλά και το πόσες ώρες οδηγούσε χωρίς αντικατάσταση.
“Όταν υπάρχει ένας οδηγός επιτρέπεται να οδηγεί το πολύ 10 ώρες και μάλιστα με διαλείμματα. Εάν υπάρχουν δύο οδηγοί οι ώρες γίνονται 11 και αυτό γιατί ο άλλος οδηγός δεν κοιμάται, αλλά απλά κάθεται δίπλα στον οδηγό” είπε ο Ιόν Λιξάντρου, εκπρόσωπος της Ένωσης Οδηγών.
Την ίδια στιγμή όμως, ειδικοί οδικής ασφάλειας αναρωτιούνται γιατί έφυγε η μεταλλική κατασκευή από τη βάση της και αφήνουν υπόνοιες για ελαττωματική κατασκευή.
“Ήταν μία κατασκευή με θεμέλια πάνω από το έδαφος και είχε κάποιες λεπτές βίδες. Όταν λοιπόν κόλλησε πάνω της το λεωφορείο, οι βίδες έφυγαν γιατί δεν είχαν κάποιο εσωτερικό σύστημα στήριξης. Έφυγαν από την τσιμεντένια βάση, η κατασκευή έπεσε και πλάκωσε την οροφή του λεωφορείου.
Κανονικά, θα έπρεπε κάτω από την κατασκευή να υπάρχουν θεμέλια αρκετών κυβικών μέτρων από μπετόν. Και επίσης εσωτερικά της κατασκευής υπάρχει χοντρή σιδερένια ενίσχυση” αναφέρει ο Βαλεντίν Τσιομπάνου, ειδικός οδικής ασφάλειας.
Οι δημοτικές αρχές ανακοίνωσαν πως θα παράσχουν όλα τα στοιχεία για την μεταλλική κατασκευή μόνο στις αρμόδιες ερευνητικές αρχές και δεν πρόκειται να τα δημοσιοποιήσουν, κάτι που προκάλεσε νέα ερωτηματικά στους ειδικούς.
Δείτε επίσης: Βουκουρέστι: Τι ισχύει με τις προειδοποιητικές αλυσίδες και το λεωφορείο