Twitter: Αποχωρεί άλλο ένα κορυφαίο στέλεχος από το τμήμα πολιτικής περιεχομένου
Twitter headquarters in San Francisco, on Oct. 28, 2022.

Twitter: Αποχωρεί άλλο ένα κορυφαίο στέλεχος από το τμήμα πολιτικής περιεχομένου

Το Twitter, όπως όλα δείχνουν, χάνει δύο κορυφαία στελέχη που διαχειρίζονται την ασφάλεια του περιεχομένου του ιστότοπου

Νωρίτερα είχε ανακοινώσει την παραίτησή της η Ella Irwin, ενώ το ίδιο έκανε και ο AJ Brown, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει το θέμα. Ήταν επικεφαλής της ποιότητας των διαφημίσεων και της ασφάλειας των εμπορικών σημάτων – η οποία διασφαλίζει ότι το περιεχόμενο είναι κατάλληλο για να εκτελείται παράλληλα με τις προωθητικές εκστρατείες των διαφημιστών.

Και οι δύο θέσεις εργασίας έχουν γίνει πιο απαιτητικές καθώς ο νέος ιδιοκτήτης, Elon Musk, χαλάρωσε τους κανόνες περιεχομένου, αφαίρεσε την επαλήθευση ταυτότητας και επανέφερε λογαριασμούς που είχαν προηγουμένως ανασταλεί για κακή συμπεριφορά. Ο Musk στοχεύει στη βελτίωση των σχέσεων με τους διαφημιστές μέσω της επιλογής του ως διευθύνουσας συμβούλου του Twitter της Linda Yaccarino, η οποία ξεκινά τις επόμενες εβδομάδες.

Ως επικεφαλής του Τμήματος Εμπιστοσύνης και Ασφάλειας, η Irwin βοήθησε στην επίβλεψη των πολιτικών του Twitter σχετικά με την παρενόχληση, τη ρητορική μίσους και το βίαιο περιεχόμενο – κανόνες που είχαν χαλαρώσει υπό τον Musk. Συμμετείχε επίσης σε μεγάλο βαθμό στις αναστολές λογαριασμών και συχνά απαντούσε σε χρήστες του Twitter των οποίων οι λογαριασμοί είχαν μπλοκαριστεί.

Υφιστάμενοι και πρώην εργαζόμενοι δήλωσαν ότι η Irwin ήταν ένα από τα πιο έμπιστα στελέχη του Musk, πρόθυμη να εκτελέσει και να υπερασπιστεί τις αποφάσεις του σχετικά με το περιεχόμενο, καθώς οι προσπάθειες της ομάδας επιβαρύνονταν με απολύσεις και αποχωρήσεις μελών της. Ενώ το έργο αυτό βελτίωσε το κύρος της στο Twitter, απομάκρυνε τους διαφημιστές και τους χρήστες που αισθάνθηκαν ότι η πλατφόρμα είχε γίνει πιο φιλόξενη σε περιεχόμενο μίσους.

Όταν ανέλαβε ο Musk, οι διαφημιστές άρχισαν να φεύγουν από το Twitter επειδή ανησυχούσαν για το είδος του περιεχομένου που θα συνόδευαν διαφημίσεις τους. Από τον Οκτώβριο, τα διαφημιστικά έσοδα του Twitter μειώθηκαν κατά 50%, δήλωσε ο Musk τον Μάρτιο.

Ο Brown, τέλος, ο οποίος προήχθη στο συγκεκριμένο πόστο μετά τις περικοπές θέσεων εργασίας και τις παραιτήσεις, οι οποίες επηρέασαν χιλιάδες εργαζόμενους του Twitter, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει το θέμα, δεν ανταποκρίθηκε σε αίτημα για σχολιασμό.

Δείτε επίσης: Νότια Αφρική: Η έκθεση για τη φερόμενη ρωσική συμφωνία όπλων αναμένεται σε δυο μήνες

Loading

Play