Έκθεση για την 30χρονη ιστορία του brand Cross Colors

Έκθεση για την 30χρονη ιστορία του brand Cross Colors

Όταν η δημοφιλής κωμική τηλεοπτική σειρά των Άντι και Σούζαν Μπόροβιτς, “ The Fresh Prince of Bel-Air” έκανε ντεμπούτο το 1990 έκανε γνωστό τόσο τον πρωταγωνιστή, Γουίλ Σμιθ όσο και το λογότυπο Cross Art του brand του Λος Άντζελες που επέλεξε να τον ντύσει στον πρώτο κύκλο του σίριαλ.

Το εμπνευσμένο από το hip-hop brand streetwear, που ιδρύθηκε από τους Carl Jones και TJ Walker στα τέλη του 1989 με το σύνθημα “Clothing Without Prejudice” (Ρούχα χωρίς Προκαταλήψεις) διακρίνεται για τα έντονα χρώματα, τα γεωμετρικά μοτίβα και τα θετικά κοινωνικά μηνύματα, όπως το “Educate 2 Elevate” και “Stop D Violence”.

Το Μουσείο Αφροαμερικανικού Πολιτισμού και Τέχνης στην Καλιφόρνια (CAAM) διοργανώνει τώρα έκθεση αφιερωμένη στην 30χρονη ιστορία και τις κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις του brand, που επιλέγουν, μεταξύ άλλων οι Cardi B και ο Bruno Mars.

 

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Loading