Το 81% των Ρώσων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σύμφωνα με νέα έρευνα

Το 81% των Ρώσων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σύμφωνα με νέα έρευνα

Το 81% των Ρώσων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ενώ 65% από το ποσοστό αυτό μπαίνουν καθημερινά στο Ίντερνετ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δημοσκόπησης που πραγματοποίησε το Εθνικό Κέντρο μελέτης Κοινής Γνώμης (WICIOM).

Εκτός από το 65% που χρησιμοποιεί καθημερινά το διαδίκτυο, το 14% μπαίνει στο διαδίκτυο μερικές φορές την εβδομάδα ή τον μήνα και το 2% πολύ σπάνια. Αυτοί που χρησιμοποιούν καθημερινά το διαδίκτυο, είναι άτομα ηλικίας 18-24 ετών σε ποσοστό 97%, άτομα με ανώτερη μόρφωση σε ποσοστό 78%, οι ευκατάστατοι σε ποσοστό 72%, οι κάτοικοι της Μόσχας και της Αγίας Πετρούπολης σε ποσοστό 76%.

Το 24% των χρηστών παραμένει συνδεμένο στο διαδίκτυο περισσότερο από τέσσερις ώρες καθημερινά.

Οι πιο ενεργοί χρήστες του διαδικτύου αυτής της κατηγορίας είναι οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών σε ποσοστό 71%, και 25-34 ετών σε ποσοστό 41%.

Άτομα μέσης και μεγαλύτερης ηλικίας 35-44 ετών και 45-59 ετών και άνω των 60 ετών μένουν συνδεδεμένα στο διαδίκτυο λιγότερο από τέσσερις ώρες καθημερινά, παρότι χρησιμοποιούν καθημερινά το διαδίκτυο στις ηλικίες αυτές σε ποσοστά 55%,42% και 31% αντίστοιχα.

Σχεδόν οι μισοί των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο κυρίως στην δουλειά τους ή κατά την φοίτηση τους σε ποσοστά 44% και 68% σε ηλικίες 18-24 ετών. Το 42% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν στο διαδίκτυο πηγές που σχετίζονται με τη μουσική, τις ταινίες και τα βιβλία . Ποσοστό μεγαλύτερο του 37% χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ενώ το 36% δηλώνει ότι μέσω του διαδικτύου διευρύνει τους ορίζοντες του και το 35% παρακολουθεί μέσω του διαδικτύου τις εξωτερικές και εσωτερικές ειδήσεις.

Η δημοσκόπηση διαπίστωσε επίσης μείωση του ενδιαφέροντος των Ρώσων για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τους φίλους τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης , στα τσάτς και τα φόρουμς επικοινωνούν το 28% των ερωτηθέντων ( το 2014 το ποσοστό αυτό ήταν 31%), νέους φίλους κάνει μόνο το 4% (16% το 2014). Μειώθηκε και το ποσοστό εκείνων που πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου (2% το 2018 έναντι του 7% το 2014), καθώς και εκείνων που παίζουν σε on-line παιγνίδια (στο 9% από το 18% το 2014).

Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου , σε δείγμα 1600 ατόμων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading

Play