Φεστιβάλ Μπύρας έκλεισε τις πόρτες σε όσες μάρκες έχουν ονόματα ή ετικέτες με σεξιστικό περιεχόμενο

Φεστιβάλ Μπύρας έκλεισε τις πόρτες σε όσες μάρκες έχουν ονόματα ή ετικέτες με σεξιστικό περιεχόμενο

Το Μεγάλο Φεστιβάλ Μπύρας της Βρετανίας, που μόλις ξεκίνησε, αποφάσισε να «κλείσει τις κάνουλες» σε ορισμένες μάρκες στη φετινή διοργάνωσή του. Και όχι για λόγους έλλειψης χώρου, καθώς το κοινό μπορεί να δοκιμάσει πάνω από χίλες μάρκες μπύρας και μηλίτη. Οι μάρκες που δεν θα βρει κανένας να δοκιμάσει είναι όσες έχουν ονομασία ή ετικέτες με σεξιστικό ή μισογυνικό περιεχόμενο.

Στις βρετανικές παμπ δεν είναι ασύνηθες να καθήσει κάποιος και να ζητήσει μία μπύρα «Χαζοξανθιά», «Εύκολη Αλίκη», «Σέξι Σιάτλ» ή μία «Τροφαντή» και με την ίδια φυσικότητα ο σερβιτόρος να του φέρει ένα μπουκάλι, που στην ετικέτα του έχει μία γυναίκα που αγκαλιάζει, στο ύψος του στήθους, δύο καρπούζια δίπλα στην επιγραφή «ζουμερή» ή μία άλλη συσκευασία με ημίγυμνες ή σε προκλητικές στάσεις γυναίκες.

Εκτός του Βρετανικού Φεστιβάλ έμειναν μάρκες όπως «Στιγμή ξανθιά», που η συσκευασία της παρουσιάζει μία Σειρήνα σε έκσταση ή «Ποδήλατο του Χωριού» (Village Bike), που εμφανίζει μία γυναίκα πάνω σε ποδήλατο, αλλά όχι σε τόσο φυσική στάση.

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Loading